Spoorverbreders 10-15mm 850

Gestart door JJ, 01-06-2008 11:58:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JJ

Citaat van: RRRRR_Ramon op 08-06-2008 17:25:00
Citaat van: M a r c op 03-06-2008 20:33:33
Hangt helemaal van de velg af.... niet van de bandbreedte

Wel lelijk die stalen verlengde wielbouten, dan moet je ze voor ook doen anders is het contrast te groot met de originele hoge verchroomde Volvo-bouten.
Bestaan er wel verchroomde lange(re) bouten? Ik zit ook wel eens te denken aan een beschaafd spacertje aan de achterzijde.


Ik ga daar morgen naar informeren, zodra ik het weet laat ik het hier wel horen.

fearless

Citaat van: JJ op 08-06-2008 18:09:37
Citaat van: RRRRR_Ramon op 08-06-2008 17:25:00
Citaat van: M a r c op 03-06-2008 20:33:33
Hangt helemaal van de velg af.... niet van de bandbreedte

Wel lelijk die stalen verlengde wielbouten, dan moet je ze voor ook doen anders is het contrast te groot met de originele hoge verchroomde Volvo-bouten.
Bestaan er wel verchroomde lange(re) bouten? Ik zit ook wel eens te denken aan een beschaafd spacertje aan de achterzijde.


Ik ga daar morgen naar informeren, zodra ik het weet laat ik het hier wel horen.


Bij deze, ja ze bestaan...



www.europeantuning.nl

JJ


MichielMaas

Ik ben benieuwd naar foto's van ervoor en erna.  ;)

kefke2001

10 mm spacers met originele wielbouten gaat dus wel  ;)

JCviggen

Citaat van: kefke2001 op 12-12-2008 21:39:31
10 mm spacers met originele wielbouten gaat dus wel  ;)

De wielen zullen er inderdaad niet afvallen terwijl ie stil staat  ;D Of ik er ook met 200 op de klok mee door bochten zou willen gaan is weer wat anders.
Stage eleventy by backyard tuning


Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

Eugene

Citaat van: JCviggen op 12-12-2008 21:46:27
Citaat van: kefke2001 op 12-12-2008 21:39:31
10 mm spacers met originele wielbouten gaat dus wel  ;)

De wielen zullen er inderdaad niet afvallen terwijl ie stil staat  ;D Of ik er ook met 200 op de klok mee door bochten zou willen gaan is weer wat anders.

Met 5mm gaat prima, maar 10mm met originele bouten  :eusa_doh:

Ik zou het niet aandurven, volgens mij hou je nog maar 3 windingen schroefdraad over  :-X

If it's not blown, it sucks...

Domaso

Citaat van: Eugene op 12-12-2008 22:21:30
Citaat van: JCviggen op 12-12-2008 21:46:27
Citaat van: kefke2001 op 12-12-2008 21:39:31
10 mm spacers met originele wielbouten gaat dus wel  ;)

De wielen zullen er inderdaad niet afvallen terwijl ie stil staat  ;D Of ik er ook met 200 op de klok mee door bochten zou willen gaan is weer wat anders.

Met 5mm gaat prima, maar 10mm met originele bouten  :eusa_doh:

Ik zou het niet aandurven, volgens mij hou je nog maar 3 windingen schroefdraad over  :-X

Loctite.... :eusa_whistle:
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

MichielMaas

Ik ben nog steeds benieuwd naar foto's van een 850/855 v70 MET spacers. Heeft iemand foto's hiervan??

kefke2001

tegen 160 km/h lukt het dus zover wel hoor  ;D maar de langere bouten zijn besteld.
Het enige probleem is dat de banden aanlopen als je iemand op de achterbank zet of als je op onvlakke wegen rijd.
Kan dit opgelost worden met andere dempers?

elianmars

Volgens mij moet ik nog ergens een set verbreders van 15 mm hebben liggen. Daar zitten wel langere bouten bij, maar deze zijn niet verchroomd.
Juist omdat die bouten niet verchroomd waren, heb ik ze nooit op de 850 gemonteerd  :eusa_shifty:

M a r c

10mm spacers met originele bouten is levensgevaarlijk, dan zitten je bouten maar 3 windingen in de naaf  :-\

Verchroomde verlengde wielbouten met hoge kop zijn er wel, laat ze namelijk speciaal maken  :)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl