Clubkleding.

Gestart door ad_roos, 29-11-2002 23:10:47

Vorige topic - Volgende topic

Rene

Lijkt me een uitstekend idee, slot er op en weg ermee

Johann

Als ik 't allemaal nog eens door lees is er toch niets aan de hand?
Ik zie geen negatieve verhalen over het bestuur of wie dan ook behalve dan de "mindere" promotie tijdens de sleuteldag waar ik mij ook wel een beetje in kan vinden.
Ik heb per slot van rekening nog voor verlagings set gespeeld achter in Tom z'n auto.. ;D
Er is toch geen reden om gelijk allemaal excuses naar voren te trekken?
Ik denk dat iedereen vol lof is over de huidige gang van zaken en een paar mensen in mineur omdat ze een kans gemist hebben om club kleding te kopen.
So what? Even een reikende hand van Paco, twee poten en een plank voor de volgende keer! Zo, weer wat wijzer.
Gewoon de volgende keer meer succes en even wachten tot de foto's ergens online staan.
Voor half Januari zou dat toch moeten lukken? Ik heb wel twee pootjes, alleen de plank ontbreekt nog.
Gewoon even dimmen en dan komt 't wel goed.
Kleding krijgt nu wel schouderklop belasting!!
 ;)

Walter

Zo, als ik wist dat deze dicussie zo op zou lopen, had ik wel twee keer nagedacht voor er aan deel te nemen.

Maar Johann heeft gelijk. Laten we proberen hier een lering uit te trekken. De club wordt groter en dat houdt in dat er meer werk verzet moet worden. Ik geloof dat we voldoende fanatieke leden hebben, zeker hier op het forum. Misschien dat er mensen zijn die een handje willen helpen  ;)
Ohja, voordat ik hierop gepakt word: ik heb me inmiddels bij Ruud aangemeld om te kijken of ik kan helpen bij het verzorgen van de Roffel...

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

jan_hogchem

::)bij de weg (zoals we hier op flakkee in het nederlands zeggen) ER WAS EEN TAFEL MET KLEDING OP DE VKB, het enige wat er niet opstond was een zwaailicht, maar verder was het goed te zien ::) ::) ::) ::)
groet en volvoorzichtig
                    Jan