Clubkleding.

Gestart door ad_roos, 29-11-2002 23:10:47

Vorige topic - Volgende topic

ad_roos

Hallo allemaal,

Ik vroeg me af wat iedereen vind van de clubkleding die is geïntroduceerd op de VKB.
Wij, Jan, Ellie, Evelien en ik (Ad) hebben er een hoop werk in gestopt, maar hebben maar weinig respons gehad op ons werk.
Dus vandaar deze vraag.

Groetjes Ad.

Dennis

Zijn er foto's van de clubkleding?
Ik wil wel eens weten hoe de kleding er uit ziet. :D

Joris_Scholte

Clubkleding? Is die er dan?  ???

Paul Arnold 0101009

Ben ook heel benieuwd!! Kan op onze clubsite nergens iets vinden, waar je het kunt zien of bestellen..

Rene

CiteerZijn er foto's van de clubkleding?
Ik wil wel eens weten hoe de kleding er uit ziet. :D

Wordt reeds druk aangewerkt om op de site te zetten.
Heb geduld

Rene

CiteerClubkleding? Is die er dan?  ???

Ja zeker :o :o

En wel caps , t-shirts , fleeceshirts en jassen :o :o

volvoTon

Ik heb bij Volvomeetingen er al genoeg mensen mee zien lopen.
Mischien moeten jullie je er vaker laten zien,zo zie en hoor je ook nog eens wat.

volvo Ton

Joris_Scholte

Hoho, ik was ook aanwezig op 16 november, maar ik heb niks gezien. Zelfde geldt voor puzzelrit/bbq. Heb ik vast iets gemist.  ???

Walter

Ik geloof dat er een heel klein stukje aandacht aanbesteed werd in de laatste roffel. Te weinig, want ik weet dat zoiets veel moeite en tijd kost.

Misschien een idee om het met foto's op de site te zetten en een artikeltje eraan te wijden in de volgende roffel. Wel de moeite waard. Je merkt nu dat te weinig mensen ervanaf weten.

Marc, jij regelt toch geloof ik de club merchandise  ??? Is er een reden om dit daar buiten te laten ???

Greetzzz

Walter

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Frans Harkema

Ergens in januari zal er waarschijnlijk wel weer een nieuwjaarsbijeenkomst zijn, wellicht een idee om het daar wederom onder de aandacht te brengen.  :)

Marcel_T-5

Op 16 november was er zeker wel clubkleding te koop!
Achter in de cream yellow estate ,die naast de stand van Europeantuning stond,was er clubkleding te bezichtigen en te kopen.

Marcel T-5

Rene

CiteerIk geloof dat er een heel klein stukje aandacht aanbesteed werd in de laatste roffel. Te weinig, want ik weet dat zoiets veel moeite en tijd kost.

Misschien een idee om het met foto's op de site te zetten en een artikeltje eraan te wijden in de volgende roffel. Wel de moeite waard. Je merkt nu dat te weinig mensen ervanaf weten.

Marc, jij regelt toch geloof ik de club merchandise  ??? Is er een reden om dit daar buiten te laten ???

Greetzzz

Walter

Nee, Tom verzorgt de merchandise, bij hem moet je aankloppen als je wat wilt kopen.

En zoals al eerder vermeld hierboven, ER WORDT AANGEWERKT OM HET OP DE SITE TE ZETTEN!!!!

De kleding is trouwens geintroduceerd op de VKB beurs in Utrecht en inderdaad op de sleuteldag was het ook daadwerkelijk aanwezig.

Joris_Scholte

CiteerDe kleding is trouwens geintroduceerd op de VKB beurs in Utrecht en inderdaad op de sleuteldag was het ook daadwerkelijk aanwezig.

Heb ik dus gewoon weer zitten slapen.... :-[

Mellow_yellow

Dat blijkt... Overigens wordt er achter de schermen door heel veel mensen goed en veel werk verricht! Laten we het secretariaat (kun je raden hoeveel werk het is om alle mailings en de ledenadministratie te verzorgen... dat is ongeveer een fulltime job) en de redactie van de Roffel niet vergeten. Met die kleding komt het allemaal goed, tijdens de ledenvergadering in januari '03 zal er weer voldoende worden meegenomen en kan iedereen zijn slag slaan!  :) Althans zolang de huidige voorraad strekt, gezien de hoge kosten hebben we nog niet honderden stuks van alles aangeschaft....

Johann

Citeertijdens de ledenvergadering in januari '03

Staat nog niet op de kalender...