Meeting Ravenstein ZONDAG 1e Pinksterdag

Gestart door marc-850, 25-05-2009 22:56:16

Vorige topic - Volgende topic

darius

Hallo luiden

Toch leuk dat we ff naar daar zijn gekomen. Op de terugweg noch langs mijn maat Nickk voor een vpb. Door langzaam internet nog ff wachten op de fotoos. Ze volgen...... merci voor de organisatie :eusa_dance: :eusa_dance:
No show, only go.

fbm

Was zeker leuk, kwam ook door het lekkere weer  :eusa_dance: Natuurlijk weer niet iedereen gesproken, maar dat hou je altijd  :eusa_shifty: Wel weer een paar mooie wagens gezien  :eusa_dance: En zelfs 1 met meer dan 5ton :eusa_clap:

Citaat van: marc-850 op 31-05-2009 20:13:56
Dit was wel de 'eye-catcher' van de meeting  :eusa_whistle: (zelfs van de hele parkeerplaats Ravenstein  :eusa_shifty:).
http://i273.photobucket.com/albums/jj212/marc-850/Afbeelding1.jpg
Heb toch wel erg veel respect voor BoudewijnB, wat hij geflikt heeft....in 1 maand tijd! :eusa_clap:

Dirk en Erwin bedankt voor het aansluiten van mijn knoppie, die doet het nu toppie!  :eusa_dance:

UserID6342

Beetje laat maar had nog visite (moeders) :) maar was idd een gezellige meeting.  Uiteraard weer super mooie auto's gezien, schitterende locatie, lekker terrasje, mooi weer.  Gewoon helemaal top.  Marc, mijn complimenten voor het geregel, vind het altijd weer leuk om de gezichten te leren kennen achter de namen en de auto's te kunnen zien.  Geweldig Darius met de honden, leuk !!  Boudewijn, knap dat je het in die korte tijd al zover voor elkaar hebt gekregen.  Remco, bedankt voor het even uitlenen van je radiografische auto's aan de jongens, ze hebben ervan genoten.  En je hebt echt een stel schitterende wielen onder je auto zitten, staat 'm zeer goed !! Kortom een zeer geslaagde middag, onderstaand een paar fotootjes, en let maar ff weer niet op de datum... lukt me niet om dat uit te zetten :( ;

BoudewijnB

Citaat van: marc-850 op 31-05-2009 20:13:56
Dit was wel de 'eye-catcher' van de meeting  :eusa_whistle: (zelfs van de hele parkeerplaats Ravenstein  :eusa_shifty:).
Sorry heren, voor het verstoren van het beeld van jullie mooi gevulde (Volvo) P :-[
De volgende x neem ik wel een autohoes mee, of parkeer ik hem verderop ;)

Citaat van: fbm op 31-05-2009 22:43:09
En zelfs 1 met meer dan 5ton :eusa_clap:

Heb toch wel erg veel respect voor BoudewijnB, wat hij geflikt heeft....in 1 maand tijd! :eusa_clap:
Bedankt Remco :D Leuk jou en je auto eindelijk eens gezien te hebben, je bent tenslotte sponsor :eusa_clap: haha

LeslieB

marc-850

Citaat van: BoudewijnB op 01-06-2009 09:22:44
Sorry heren, voor het verstoren van het beeld van jullie mooi gevulde (Volvo) P :-[
De volgende x neem ik wel een autohoes mee, of parkeer ik hem verderop ;)

Nee hoor, nergens voor nodig, hij is nog steeds herkenbaar als een Volvo ;D
Klasse dat je er zo'n eind rijden voor over had. (Darius natuurlijk ook). En nog meer klasse hoe je je motorwissel hebt gedaan, buiten in je achtertuin!  :eusa_clap:

)()()sT

fbm

Heeft er iemand een foto van die groene 855 (T-5R of R)? hij was er maar heel even!
Zag hem op afstand (vanaf het terras) rijden en vroeg me af wat voor een wielen eronder zaten?

Foto!  :eusa_pray:

BOV

Citaat van: fbm op 01-06-2009 23:43:33
Heeft er iemand een foto van die groene 855 (T-5R of R)? hij was er maar heel even!
Zag hem op afstand (vanaf het terras) rijden en vroeg me af wat voor een wielen eronder zaten?

Deze?

Staat hier iets boven ook...
I take pictures and build stuff...

reMARKable

Nee volgens mij bedoel je die ff naast de mijne stond. Man met zn dochtertje heeft ff een rondje gedaan en was daarna weer weg...

T-5R Jorn

Citaat van: BOV op 02-06-2009 08:32:17

Deze?
http://i487.photobucket.com/albums/rr233/Dirk342/STA71244.jpg

De 855 op de foto is mijn auto. De velgen zijn de "standaard" T-5R velgen, officieel heten die Pegasus maar zijn beter bekend als titan's. Dit zijn niet echt bijzondere velgen aangezien het halve forum er mee rond rijdt  ::). Daarom denk ik dat fbm de 855 bedoelde die naast Mark heeft geparkeerd. btw als ik me niet vergis was die 855 niet groen(dop) maar donkergrijs of zwart? maar daar kan ik me weleens in vergissen :eusa_eh:
MY RIDE 855 DOP T-5R

BoudewijnB

Volgens mij had hij Lenso VIP velgen, óf de Axis VIP.... :eusa_think:

dacht ik gezien te hebben, (maar ik vind ze niet mooi! :eusa_naughty:) ;D

fbm

Citaat van: reMARKable op 02-06-2009 09:45:52
Nee volgens mij bedoel je die ff naast de mijne stond. Man met zn dochtertje heeft ff een rondje gedaan en was daarna weer weg...

Ik denk die ja! misschien net een half uurtje.

Citaat van: BOV op 02-06-2009 08:32:17
Deze?
http://i487.photobucket.com/albums/rr233/Dirk342/STA71244.jpg
Nee, deze niet. Maar wat zag deze er ook mooi uit zeg! :eusa_clap:

Citaat van: T-5R Jorn op 02-06-2009 16:04:55
Daarom denk ik dat fbm de 855 bedoelde die naast Mark heeft geparkeerd. btw als ik me niet vergis was die 855 niet groen(dop) maar donkergrijs of zwart? maar daar kan ik me weleens in vergissen :eusa_eh:

Ach, ik kan me ook in de kleur vergissen  :eusa_shifty: zag hem van ver. Doordat hij zachtjes reed gaven de velgen een mooi effect, maar kon dus niet zien wat voor een velgen het waren :eusa_doh:

Citaat van: BoudewijnB op 02-06-2009 17:50:21
Volgens mij had hij Lenso VIP velgen, óf de Axis VIP.... :eusa_think:
http://need4speedmotors.com/ProductImages/axis/vip.jpg
http://berghout-banden.nl/images/velgen/lenso/fotoos/VIP532.jpg

Het waren donkere velgen, zo leek het  :eusa_think:

combinedforces

Veel te late reactie maar leuke meeting! Goede opkomst en buitengewoon mooi gepoetste roffels (neen, de mijne niet)! Windkracht 7 waaide me bijna uit m'n slipje ;) maar goed... Mooi dat het ook zo lekker om de hoek was.

Ennuh Dirk, bbq was goed ;)