Nickje is nieuw.

Gestart door Nickje, 27-05-2009 16:56:54

Vorige topic - Volgende topic

Nickje

Hallo mensen,

Hierbij wil ik me even voorstellen. mijn naam is Nick, ik kom uit Meppel, 1 zoon en een 2e kleine onderweg.

Ik heb (nog) geen 850 alhoewel de wens erg sterk aanwezig is. Ik ben in de eerste plaats een groot BMW fan maar een Volvo (vooral de 850) vind ik zeker niet verkeerd.

Ik ben op dit moment druk bezig mijn eigen E30 te verkopen, dit om de simpele reden dat ie te klein wordt. Ons 2e kind past simpelweg niet meer achter zijn/haar vader.

Voor een vriend een proefrit in een 850 gemaakt en ik was om. Mijn BMW is echt een rij-ijzer met behoorlijk vermogen bij veel toeren, de Volvo had veel meer kracht onderin waardoor ie veel relaxter reed. Aangezien er ook een caravan is en we de ruimte nodig hebben ben ik nu opzoek naar een 850. Helaas heb ik door de recessie mijn baan verloren en dus ook mijn lease auto in moeten leveren. Gevolg hiervan is dat ik dus pas actief kan gaan zoeken na de verkoop van mijn BMW.

Groet Nick

FGG

Welkom op 't Forum, Nick.

Succes met je zoektocht naar een geschikte 850.

Misschien is de Alter-I 855 van )()()st iets?

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

darius

Welkom Nick

Ik hoop dat je snel een nieuwe betrekking vindt. En ook ik was in het verleden een groot addept van een ander merk (benz) en heb nu 3 850,s en het virus zwaar te pakken. Er is vast iets moois voor je te vinden.

Mvrgr DaRius
No show, only go.

V70 classic

Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

Kali-Integrali

Welkom Nick,

succes met je zoektocht en met de aankomende bevalling..
Mijn vrouwtje moet ook weer in november...

gr-Martijn

Ann.

Welkom. Hopelijk vind je snel een koper voor de BMW
en dus ook snel lekker toeren in een fijne volvo...

993GT2

Welkom op het forum!

Toevallig geen E30 M3 ? Als dat het geval is weet ik wel een koper :angel:
535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs

Marc O.

Welkom Nick. Succes met de zoektocht naar een 850 / nieuwe baan.
...The Nile isn't just a river in Africa...

eau rouge

welkom Nick en succes met de zoektocht (naar een baan en een roffel)

hathü

Welkom hier. Da,s wel sh.t kindje op komst en baan kwijt. Succes bij het vinden van een nieuwe job en de verkoop van je BMW.

petrolhead

welkom en hopenlijk vind je snel weer een nieuwe job en natuurlijk met de zoektocht van een volvo

arjen850

pff das geen leuke periode..geen baan kleine opkomst..veel sterkte voor jullie..
welkom op dit forum,wij fleuren iedereen op :D
succes met je zoektocht naar een mooie roffel,er zijn er zat hoor..

gr arjen ;)

Ronbroek

He nick, je baan verliezen is nooit leuk.

Dat je spoedig weer wat leuks mag vinden !

Enne welkom he op het 850 forum  :)

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

Bouke

Hej Nick welkom

Wat doe je voor werk, misschien weet er wel iemand wat voor je zodat je snel achter een 850 aan kan ;)

Nickje

Nou, het is zover. Morgen gaat de BMW weg :'( (de nieuwe eigenaar gaat hem slopen om er in onderdelen flink aan te gaan verdienen) :-X, dus dat wordt slecht slapen.

Leuke kant is dat ik morgenmiddag hoogstwaarschijnlijk mijn eigen "Roffel" ga ophalen :eusa_dance:.

Zodra ie voor onze deur staat stel ik de auto voor.

Gr. Nick