Wie z'n auto is er van Leen van de Frisia?

Gestart door Laserblue, 21-11-2009 12:47:34

Vorige topic - Volgende topic

R.Bijl

het wordt wel saai zo... ook de mijne is zonder "Leen"betaald!...... zoals al mijn auto`s overigens.

Robin
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....

rpakuypers

Onlangs de gefinancierde Chevrolet Matiz van mijn vrouw verkocht en een V70 TDI gekocht en als zeer binnenkort de 940 ook opgehaald is dan heb ik geld over en dan is de V70 dus ongefinancieerd.  :eusa_dance: De enige financiering die ik dan nog heb is de hypotheek .....

Groet,
Roger

elianmars

Voordat ik de V70 kocht, reed ik altijd in nieuwe wagens. Daarvoor sloot ik wel leningen af. Ik heb niet zomaar het geld voor een nieuwe wagen liggen.
Ik schaam me er ook niet voor, trouwens. Ik heb de leningen altijd netjes afbetaald  :eusa_angel:

De 850 kocht ik wel van mijn eigen geld, maar de aanschafprijs lag wel een flink stuk lager dan een nieuwe tuut  :eusa_shifty:

UserID6342

Nah, ik ook dan maar ff; het huis is uiteraard met een hypotheek gekocht, de auto van me vakantiegeld ;D Dus de auto is in ieder geval leenvrij, en ach.... ook ik sta iedere maand rood hoor, is tegenwoordig ook geen schande meer.  Hoe zeggen ze dat zo mooi, ik heb aan het einde van mijn geld nog een stukje maand over....

Laserblue

Citaat van: Turbo-Geek op 22-11-2009 22:57:20
Citaat van: Laserblue op 22-11-2009 14:34:31
Toen ik in Rotterdam woonde nam m'n buurman een extra hypotheek om een Alfa 147 te kopen  ;D

maar ja daar reden al die Zuid-Mediterane buurtbewoners in BMW M3's en woonden met 8 kinderen 6 hoog achter
Die hadden allemaal een hypotheek op hun auto  ::)

Onzin, dat soort gasten krijgen nergens een lening en zeker geen hypotheek ....
Geld komt gewoon ergens anders vandaan ....  simpel.

Er zullen ook famaceuten, kwekers en handelsmaatschappijtjes tussen zitten  ;D
Maar langlopende leningen op auto's zijn heel normaal
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

SIDECAR

Helemaal zelf betaald. Vorig jaar had ik een ander huis gekocht (aftrekposten) en het gehele jaar teveel voorschot voor de belasting betaald (ik ben ondernemer). Toen ik geld terugkreeg van de belasting was dit gelijk ook een spaarpotje voor de V70  :eusa_dance:  Zelf dus gespaard... met een beetje hulp van de fiscus  :)

-D©©©L-

Citaat van: SIDECAR op 23-11-2009 10:38:27
Helemaal zelf betaald. Vorig jaar had ik een ander huis gekocht (aftrekposten) en het gehele jaar teveel voorschot voor de belasting betaald (ik ben ondernemer). Toen ik geld terugkreeg van de belasting was dit gelijk ook een spaarpotje voor de V70  :eusa_dance:  Zelf dus gespaard... met een beetje hulp van de fiscus  :)

Die geven wel de beste rente  ;D

Ik heb mijn auto's betaald van de km vergoedingen.

WYD

Mijn daily ride en de auto van het vrouwtje zelf betaald. En daarbij zorg ik altijd dat ik minimaal een extra maandsalaris op de betaalrekening heb staan. Komt het saldo onder m'n maandsalaris, dan doe ik gewoon geen onnodige uitgaven, zelfs uitgaan niet. Ik leef liever heel relaxed zonder stress als ik m'n boodschappen afreken, dan dat ik me rijk reken met 1000euro die helemaal niet eens van mij zijn en zo altijd maar achter de feiten aan blijf lopen.
Op m'n appartement zit uiteraard een hypotheek, maar verbouwen etc. is allemaal spaargeld geweest.
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

Laserblue

Citaat van: elianmars op 22-11-2009 23:43:27
Voordat ik de V70 kocht, reed ik altijd in nieuwe wagens. Daarvoor sloot ik wel leningen af. Ik heb niet zomaar het geld voor een nieuwe wagen liggen.
Ik schaam me er ook niet voor, trouwens. Ik heb de leningen altijd netjes afbetaald  :eusa_angel:

De 850 kocht ik wel van mijn eigen geld, maar de aanschafprijs lag wel een flink stuk lager dan een nieuwe tuut  :eusa_shifty:

maar die stonden waarschijnlijk op de zaak  ;)
kon je de rente weer aftrekken van je omzet  :)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

elianmars

Citaat van: Laserblue op 23-11-2009 19:33:14
Citaat van: elianmars op 22-11-2009 23:43:27

maar die stonden waarschijnlijk op de zaak  ;)
kon je de rente weer aftrekken van je omzet  :)

Jep  ;)