overzicht verschillende draagarmen??

Gestart door Superskunkie, 30-05-2009 00:06:44

Vorige topic - Volgende topic

Superskunkie

Hallo wie kan voor mij en in de toekomst voor meerdere mensen de volgende vragen beantwoorden?
Ik heb al heeeel veel gelezen over draagarmen, maar wat de de een wel beweerd wat iets kan in een topic, word in een ander topic weer beweerd dat het niet kan..

-Hoeveel types draagarmen zijn er voor de 850'ers??

(Als ik het goed begrijp 2 of 3  1:diesel/turbo 2:oude aluminium 3:gemodificeerde stalen draagarmen.

-Ikzelf heb van die aluminium draagarmen met losse fuseekogels, kunnen deze 
  vervangen worden voor de nieuwe stalen draagarmen met vaste fuseekogels??
  mijn draagarmen hebben namelijk niet van die mooie stuuruitslagbegrenzers erop 
  zitten als die nieuwere type draagarmen, dus wil daarom de nieuwe draagarm   
  erop zetten.

Misschien een beetje rara vraag maar zijn de columbavelgen ook ontworpen voor de turbo-draagarmen, of hebben die totaal geen verband met elkaar?

Op het gebied van elektrotechniek kun je me allles vragen, alleen auto's en techniek ook wel, maar een proffecionele automonteur is anders  8)
Harstikke bedankt alvast
Tonnie

thuur

Ik.

Los daarvan nog een verschil: er zijn draagarmen die met 2 bouten/moeren vastzitten en er is een type dat met 4 bouten vastzit.

Ja.

Geen verband.

Gr 8)

Superskunkie

Bedankt thuur :)

wat raad jij aan te doen, nieuwe rubbers te plaatsen op die oude aluminium armen of gehele nieuwe stalen draagarmen te kopen waar als die kogels opzitten.
groetjes

Tonnie