werkplaatshandboek op CD-ROM? of print

Gestart door fraggle, 03-04-2003 22:38:31

Vorige topic - Volgende topic

Mellow_yellow

Doe er dan maar een! A.s. zondag effe meenemen a.u.b.

Reitse

Raf

tel mij er ook effe bij als je wil!!

Raf
De gustibus non disputandum est!

s©ub@

Pieters cdrom ligt nu bij marc (hij reageerde het eerste en marc zal ook weer doorsturen) ik heb hier een tweede copie liggen...

@Ludo; als je in de loop van volgende week in de buurt bent kun je hem meteen oppikken en doorsturen naar Raf  ;D
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

Jerry

Hmmmm, lijkt mij echt een aanwinst! Van wie mag ik'm kopieeren? Of wie voor mij? Ik stuur wel een nieuw rommetje voor de brander.....

Huib

Reitse, dan maak ik tzt even een kopietje van die van jou, worden we hier in 't hoge noorden toch nog handige jongens ;D

Reitse

Joeri

Mischien iemand die er een nero image van kan maken en deze kan sharen op Kazaa ? Of zou er voor mij ook op een andere manier een mogelijkheid zijn een kopie te bemachtigen. Leeg Cd-tje opsturen ofzo, of wat geld overmaken naar iemand ??
Travel is the only thing you buy that makes you richer.

volvoTon

Ook ik heb belangstelling voor deze CDrom.
Dus als er nog een over is, graag. :)
Ik hoor het wel.

volvoTon ;)

denkweb

tja... of effe op een ftp plaatsen??

Peth©oni

Heeeeey wacht op mij....

Ik wil R ook 1.... waar kan ik inschrijven, of kan iem. mij via prive-berichten of mail laten weten waar deze te arresteren is? (uiteraard tegen betaling)

J 8)

Skua

Ik heb er ook wel belangstelling voor!!  ;D zeg maar hoe en wat .....
Bijna 300K

s©ub@

heren heren heren; wat betaling betreft: that's out of the question; we mogen natuurlijk wel allemaal PieT5 een pilsje aanbieden op de eerst volgende meeting voor de aanschaf...

de cd's rouleren op dit moment... er zijn er nu twee voor roulatie; 1 heeft marc en de ander komt Ludo binnenkort ophalen... wanneer deze de cd's gekopieerd hebben sturen die ze weer door; enzo verder enzo verder.. :)
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

PieT111

Citaat van: scub@ op 27-04-2003 20:57:57
heren heren heren; wat betaling betreft: that's out of the question; we mogen natuurlijk wel allemaal PieT5 een pilsje aanbieden op de eerst volgende meeting voor de aanschaf...

:drink:
Busje komt zo!

fraggle

:D Goede berichten allemaal.

Het lijkt mij inderdaad slim om hem ergens op een ftp of share te plaatsen? Indien mogelijk natuurlijk, ik heb geen idee hoeveel data het is...

Anders ben ik sowieso geinteresseerd in een copietje...Komt iemand wel eens in de omgeving van Leiden of in Amsterdam?

Jan