werkplaatshandboek op CD-ROM? of print

Gestart door fraggle, 03-04-2003 22:38:31

Vorige topic - Volgende topic

fraggle

Weet iemand waar ik die zou kunnen vinden? Of wellicht toch beter het gewone boek? Ook goed, waar kan ik die dan het beste halen?

Jan

Ramon

Ik heb eens een brief aan Volvo Nederland  geschreven
voor een handboek voor de club (overigens op persoonlijke titel).

Gingen ze echter niet mee akkoord...

Ik denk dat Haynes het beste alternatief is of er moet iemand zijn die:

a. de orginele manuals heeft
b. deze allemaal wil scannen
c. het er voorover heeft om grote problemen met  Volvo  te gaan krijgen....

Ramon ;D ;D ;D
Ramon zegt : HUBRAUM statt spoiler !

20klepper

Quote:

http://www.marktplaats.nl/markt/autodiversen/ondvolvo/7635.htm?zoek=cd

Heeft iemand ervaring met de aanbieder van de Volvo cd? Wil er namelijk ook 1 hebben.

levensnevel

Ik heb er geen ervaring mee maar ik denk dat  deze optie meer informatie zal bevatten.

levensnevel
levensnevel
a smile every mile and
gammal kärlek rostar aldrig !

KIM

Ben ook erg geintresserd en ben nu in het bezit van Haynes. Wat ik heel erg mis zijn locaties van componenten zoals relais; deze staan in de originele Volvo boeken wel.
Weet jij of ze in die CD die jij noemt wel staan levensnevel?

20klepper

Quote: "Ik heb er geen ervaring mee maar ik denk dat  deze optie meer informatie zal bevatten."

Ik heb de aanbieder gemaild. Die gaf een rekeningnr. door en hij gaf aan dat zodra hij die 15 euro binnenhad hij de cd zou opsturen.

Is dit wel te vertrouwen?

PieT111

Ik heb hem ook besteld en ga het gewoon proberen, ik laat het wel weten!!
Busje komt zo!

Joeri

Citaat van: PieT5 op 17-04-2003 10:57:19
Ik heb hem ook besteld en ga het gewoon proberen, ik laat het wel weten!!
En ?? We zijn benieuwd  8)
Travel is the only thing you buy that makes you richer.

denkweb

Citaat van: 20klepper op 17-04-2003 09:17:57