werkplaatshandboek op CD-ROM? of print

Gestart door fraggle, 03-04-2003 22:38:31

Vorige topic - Volgende topic

fraggle

Weet iemand waar ik die zou kunnen vinden? Of wellicht toch beter het gewone boek? Ook goed, waar kan ik die dan het beste halen?

Jan

Ramon

Ik heb eens een brief aan Volvo Nederland  geschreven
voor een handboek voor de club (overigens op persoonlijke titel).

Gingen ze echter niet mee akkoord...

Ik denk dat Haynes het beste alternatief is of er moet iemand zijn die:

a. de orginele manuals heeft
b. deze allemaal wil scannen
c. het er voorover heeft om grote problemen met  Volvo  te gaan krijgen....

Ramon ;D ;D ;D
Ramon zegt : HUBRAUM statt spoiler !

20klepper

Quote:

http://www.marktplaats.nl/markt/autodiversen/ondvolvo/7635.htm?zoek=cd

Heeft iemand ervaring met de aanbieder van de Volvo cd? Wil er namelijk ook 1 hebben.

levensnevel

Ik heb er geen ervaring mee maar ik denk dat  deze optie meer informatie zal bevatten.

levensnevel
levensnevel
a smile every mile and
gammal kärlek rostar aldrig !

KIM

Ben ook erg geintresserd en ben nu in het bezit van Haynes. Wat ik heel erg mis zijn locaties van componenten zoals relais; deze staan in de originele Volvo boeken wel.
Weet jij of ze in die CD die jij noemt wel staan levensnevel?

20klepper

Quote: "Ik heb er geen ervaring mee maar ik denk dat  deze optie meer informatie zal bevatten."

Ik heb de aanbieder gemaild. Die gaf een rekeningnr. door en hij gaf aan dat zodra hij die 15 euro binnenhad hij de cd zou opsturen.

Is dit wel te vertrouwen?

PieT111

Ik heb hem ook besteld en ga het gewoon proberen, ik laat het wel weten!!
Busje komt zo!

Joeri

Citaat van: PieT5 op 17-04-2003 10:57:19
Ik heb hem ook besteld en ga het gewoon proberen, ik laat het wel weten!!
En ?? We zijn benieuwd  8)
Travel is the only thing you buy that makes you richer.

denkweb

Citaat van: 20klepper op 17-04-2003 09:17:57
Quote: "Ik heb er geen ervaring mee maar ik denk dat  deze optie meer informatie zal bevatten."

Ik heb de aanbieder gemaild. Die gaf een rekeningnr. door en hij gaf aan dat zodra hij die 15 euro binnenhad hij de cd zou opsturen.

Is dit wel te vertrouwen?

Hee je 15 euro is binnen want de advertentie is verwijderd.. nu nog afwachten of je ook iets geleverd krijgt!! (minimaal de kaft ;-) )

PieT111

ik heb vandaag betaald ik ben benieuwd!! :-\
Busje komt zo!

PieT111

Ik heb de CD rom vandaag ontvangen!!!
Busje komt zo!

PieT111

Daar ik niet echt technisch onderlegd ben heb ik eerlijk gezegd geen flauw idee of het wel of niet de moeite is. Er staat iig genoeg info op.

Ik stuur de CD morgen naar Scuba. Die zal beter aan kunnen geven of het wel of niet een aanwinst is.

Busje komt zo!

s©ub@

ik kijk er naar uit piet!  ;D

zal meteen ff kopietje draaien en terugsturen; of ben je er zondag ook bij?
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

PieT111

Zondag is Mama PieT5 jarig dus ik moet helaas verstek laten gaan.
Busje komt zo!

s©ub@

zo; cd is binnen (dank piet voor het snelle doorsturen) en inmiddels ook al bekeken;

we praten hier over het kluwers autotechnisch handboek; geschreven voor windows 3.11 (waarschijnlijk) met daarin inderdaad een behoorlijke berg aan informatie. niet vergelijkbaar met de programma's die men tegenwoordig gebruikt maar toch behoorlijk compleet naar mijn idee...

het grootste deel van onderhoud en vervangingen word omschreven en met enkele illustraties verduidelijkt.

voor de thuis-monteur is dit een goede aanwinst! naar wie mag het cd'tje gestuurd worden? gaat vanmiddag nog de deur uit  ;D

Pieter; nogmaals hardstikke bedankt!
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!