[Volvo 850 Club] Puzzelrit Limburg - 5 juli 2009

Gestart door FrankvdAa, 02-06-2009 17:42:32

Vorige topic - Volgende topic

gewoon peter

Aangemeld. Met verzoek tot doorgaan omdat we er een lang weekend in Limburg van willen maken. Beetje proefdraaien met het tentje voor de vakantie. gr. peter

mehn

Nou die puzzelrit gaat in ieder geval door, al ben ik er als enige ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

mevita

Een vraagje mag je ook mee rijden als je niet clublidmaatschap hebt?

gr mevita

UserID6342

Citaat van: mehn op 18-06-2009 12:00:15
Nou die puzzelrit gaat in ieder geval door, al ben ik er als enige ;)
Geen stress Maikel, Jeffrey(11) en ik zijn er ook en ik zag er nog meer voorbij komen die mee willen rijden.

Joris_Scholte

Citaat van: mevita op 18-06-2009 12:29:09
gr mevita
Een Clubevenement is volgens mij alleen voor leden; het wordt georganiseerd door de Volvo 850 Club Nederland voor leden van de Volvo 850 Club Nederland. Volgens mij. Dat is ook een van de voordelen van een club. Antwoord op je vraag genoeg?  ;)

gewoon peter

Citaat van: Joris_Scholte op 18-06-2009 13:31:38
Citaat van: mevita op 18-06-2009 12:29:09
gr mevita
Een Clubevenement is volgens mij alleen voor leden; het wordt georganiseerd door de Volvo 850 Club Nederland voor leden van de Volvo 850 Club Nederland. Volgens mij. Dat is ook een van de voordelen van een club. Antwoord op je vraag genoeg?  ;)

Joris (kan geen smiley vinden duim omhoog) ander voordeel dat het gedragen wordt. gr. peter

FrankvdAa

Citaat van: volvoracing op 17-06-2009 23:48:46
lijkt me wel tof. kan ik (misschien) eindelijk wel een keertje mee.
maar kan iemand mij vertellen van en tot hoelaat dat is? ik ga namelijk de volgende dag op vakantie:D maar zou wel graag mee willen rijden :eusa_dance:

Zoals het er nu naar uit ziet, zullen de eersten om 11.00u van start gaan. Ga er maar vanuit dat het vanaf 10.00/10.30u verzamelen is... afhankelijk van het aantal aanmeldingen zouden rond 16.00u toch wel uiterlijk klaar moeten zijn ;)
'21 Volvo V90 T8 AWD R-Design, Platinum Grey, B&W, niveauregeling
'03 Honda CB600F (Hornet)
'98 Volvo S70 R, Black Stone, 18T, groene 440cc injectoren, manual swap M59, 3" Ferrita 100cpi DP, 2.5" Ferrita catback, iPD RIP-kit, iPD swaybars, Schutten custom tuning
'96 Volvo 460 1.8i Luxury Line, '92 Volvo 440 GLT 1.7i
--
Weblog    Volvo x70 R-register

koenne

Ik ben er ook bij, eens kijken of we nog wat plekken tegenkomen waar ik nog niet geweest ben in het zuiden.

volvoracing

oké, kliknt tof. dan ga ik me ff inschrijven en dan zal ik zeker van de partij zijn:D
Citaat van: FrankvdAa op 18-06-2009 18:22:19
Citaat van: volvoracing op 17-06-2009 23:48:46
lijkt me wel tof. kan ik (misschien) eindelijk wel een keertje mee.
maar kan iemand mij vertellen van en tot hoelaat dat is? ik ga namelijk de volgende dag op vakantie:D maar zou wel graag mee willen rijden :eusa_dance:

Zoals het er nu naar uit ziet, zullen de eersten om 11.00u van start gaan. Ga er maar vanuit dat het vanaf 10.00/10.30u verzamelen is... afhankelijk van het aantal aanmeldingen zouden rond 16.00u toch wel uiterlijk klaar moeten zijn ;)

volvoracing

maar ik keek net op de clubsite om me aan te melden voor de puzzelrit maar ben er nog niet helemaal achter hoe of dat moet. :eusa_think: kan iemand mij dat dan misschien vertellen :eusa_shifty:

mehn

1. Ga naar de clubsite
2. Log in
3. In de rechter kolom staat de agenda, klik op de puzzelrit
4. In het nieuwe scherm staat onder het kopje "Beschrijving" een link "Klik hier om u aan te melden!"
5. In het volgende scherm vul je je gegevens in inclusief de veiligheidscode en klik je op verzenden.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

volvoracing

gewoon peter

Maikel,
zojuist camping besproken "hoeve Krekelberg" in Schinnen. Is niet zo ver van Urmond. gr. peter en irma.

Emiel

Equipe NordicTurbo/Racing for Nijkerk zal ook aanwezig zijn. :evil:

We rijden dit jaar trouwens voor een goed doel. :eusa_angel: