Volvo-onderdelen-depot....

Gestart door Claudia, 02-06-2009 19:09:44

Vorige topic - Volgende topic

MichielMaas

Citaat van: Claudia op 06-06-2009 23:41:55
Nou, dat lijkt me juist niet de bedoeling.
Het zou juist 1 van de voordelen moeten/kunnen zijn van lid zijn/worden van de club!
:eusa_think:

Dus jij vind dat het wel een 850club-activiteit zou kunnen zijn?

MichielMaas

Citaat van: Claudia op 06-06-2009 23:52:40
Absoluut!
Je wilt als club zoveel mogelijk leden....en die leden wil je ook iets bieden.
Dat kunnen zijn; excursies, toerritten, een clubblad, korting bij diverse bedrijven, sleuteldagen....én bijvoorbeeld een onderdelendepot!

Als je geen 'halve tank benzine' over hebt voor zo'n lidmaatschap, hoef je mijns insziens ook niet mee te profiteren van zulke extraatjes....oftewel: de lasten, dus ook de lusten.
Maar dat is mijn mening dus....
Het gaat er niet om of ik er iets voor over heb. Maar zoals eerder geschreven, en net nog de 850clubsite bekeken, blijft de club een saaie en duffe uitstraling hebben. Dit idee van het depot zou voor mij wel een reden voor lidmaatschap zijn, jammer dat de club verder weinig uistraling heeft.
Dus, met depot wordt ik lid. Is dat al beter?

Lampje

Met depot wordt ik ook lid (mooi toch, hoe zoiets werkt).

Maar voor het zelfde geld word ik lid van de vereniging Volvo850depot...

elianmars

Citaat van: Claudia op 07-06-2009 10:24:17
Ik maak geen deel uit van het bestuur....

Daar kan verandering in komen, toch?  :eusa_whistle:

rifwachter

Citaat van: elianmars op 07-06-2009 10:27:40
Citaat van: Claudia op 07-06-2009 10:24:17
Ik maak geen deel uit van het bestuur....

Daar kan verandering in komen, toch?  :eusa_whistle:

hoofd-magazijncommissie ?
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

rifwachter

Citaat van: Claudia op 07-06-2009 15:26:33
  ;D

Hoort daar ook een auto van de zaak bij dan? :P

volgens mij hebben ze daar kilometervergoeding
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

gewoon peter

Claudia, je hebt volkomen gelijk! Ook ik zou dit alleen doen onder auspicien van een club. Het forum is fantastisch (ook dankzij de strakke hand van de moderators) maar het blijft los zand. Een vereniging is een wettelijk orgaan ingeschreven bij de KvK. Dat de 850 club een op het oog wat saaie vereniging is, is ons, wij, ik, onze eigen schuld. Elke vereniging krijgt het bestuur die het verdiend. Zijn we het er niet mee eens of vinden we dat het beter kan, doe je best. En hopelijk is dit schitterende initiatief een aanleiding voor het bestuur om er ook eens over na te denken. Groet, peter

denkweb

Dit initiatief is al gelanceerd bij het bestuur van de Volvo 850 Club, waar men eigenlijk al met een soortgelijk idee bezig blijkt te zijn ism enkele andere verenigingen. Vooralsnog gaat hier nog over geboomd binnen het bestuur, waarna de haalbaarheid verder zal worden onderzocht.

Een vorige initiatie van ditzelfde plan strandde een paar jaar geleden vrij snel toen er allerhande milieuregels en -eisen op tafel kwamen, waardoor het voor 1 vereniging financieel bijna niet mogelijkwas om een dergelijk project te runnen. De club is nu echter 4x groter en de samenwerking met andere verenigingen is toen niet overwogen.

Blijft nog staan dat iedereen, zeker in het midden van het land (zegge Provincie Utrecht) eens goed om zich heen dient te kijken naar een locatie. Een boer met een lege stal, een bedrijf met lege opslag, een pand dat een langdurige kraakwacht zoekt, etc etc. Voorwaarden: goed afsluitbaar, brandveilig, parkeer- en sleutelmogelijkheid en gas/water/licht/internet.

Met een aparte inschrijving bij de KvK moet  er toch iets geregeld kunnen worden?

En Ben, in hoeverre heb jij interesse in een eigen echte volvo-forum-office/shop?

MichielMaas

Citaat van: Claudia op 07-06-2009 15:26:33
  ;D

Hoort daar ook een auto van de zaak bij dan? :P
Wel een nieuwe notebook, heb ik gelezen...

En verder.... er wordt goed creatief meegedacht hier...

Ben

Citaat van: denkweb op 07-06-2009 20:53:19
En Ben, in hoeverre heb jij interesse in een eigen echte volvo-forum-office/shop?

Ik heb een leeg bedrijfsgebouw met 240 m2 bedrijfsruimte BG en 210 m2 bedrijfsruimte op de 1e etage.
Daarbij nog voldoende andere ruimtes die als kantoor / magazijn / instrcutieruimte / vergaderruimte etc gebruikt zouden kunnen worden.
Telefoon etc is er allemaal.
Lokatie is in Bussum, of 5 autominuten van de A1 en dus uitstekend bereikbaar.
Deelhuur is bespreekbaar. Contract per 5 jaar en 5 jaar verlenging.
De foto's kun je hier bekijken: >>>>KLIK<<<<

En daar zoek ik een huurder voor.
En ik weet niet of de club de huur kan/wil betalen.

Maar ik sta open voor alle opties.

MichielMaas

Citaat van: Ben op 07-06-2009 21:57:39

Ik heb een leeg bedrijfsgebouw met 240 m2 bedrijfsruimte BG en 210 m2 bedrijfsruimte op de 1e etage.
Daarbij nog voldoende andere ruimtes die als kantoor / magazijn / instrcutieruimte / vergaderruimte etc gebruikt zouden kunnen worden.

Ben,
Dat ziet er heel erg goed uit. De prijs zal wellicht een lastige opgave worden maar misschien is er ook deelverhuur mogelijk en als jij daar ook nog een mooie shop in gaat runnen?? 

denkweb

Is dat trouwens niet direct naast PACX gevestigd?? Dat is de huisautomatiseerder van mijn werkgever...

Ik denk dat deelhuur wel eens een prima oplossing kan zijn.

Ben

Citaat van: MichielMaas op 07-06-2009 22:02:25
Citaat van: Ben op 07-06-2009 21:57:39

Ben,
Dat ziet er heel erg goed uit. De prijs zal wellicht een lastige opgave worden maar misschien is er ook deelverhuur mogelijk en als jij daar ook nog een mooie shop in gaat runnen?? 

Ik opteer nog voor 1 huurder die dan wel weer wat kan onderverhuren. Maar zoals gezegd, voorlopig is alles bespreekbaar.
Een echte shop zal niet mogen, er is daar geen winkel toegstaan. Showroom mag wel.
Als het serieus dreigt te worden moet ik ook nog kijken hoe het met vergunningen en zo zit.
De bestemming is kantoor + opslag.

Citaat van: denkweb op 08-06-2009 16:40:45
Is dat trouwens niet direct naast PACX gevestigd?? Dat is de huisautomatiseerder van mijn werkgever...

Ik denk dat deelhuur wel eens een prima oplossing kan zijn.

PACX is idd de buurman zie ik op hun website :).
het is inmiddels 8 jaar geleden dat ik daar zelf zat en er is links en rechts wel het e.e.a. veranderd.

Aan de overkant zit een algemeen garagebedrijf. Mét bruggen en gereedschap :)

MichielMaas

Het blijft een goed idee maar wat is NU nodig om een volgende stap te maken. Het topic is al verdwenen naar pagina 2 en het zou jammer zijn als het blijft met elkaar complimenten geven voor de waardevolle input.

Wellicht dat contact met de 850club nodig is of misschien kan er al een afspraak gemaakt worden met de klassieke club om eens een kijkje te nemen en een gesprek met ze aan te gaan? Misschien is een voorgesprek ter voorbereiding nodig?

Ik zit zelf nog niet zo in de Volvo verenigingen maar ik heb wel de toezegging gedaan lid te worden als goede ideeen wat concreter worden.

M a r c

Moeilijk is het niet...

Zoek een lokatie, verzamel onderdelen en zoek iemand binnen de club die op vaste dagen of avonden aldaar de zaakjes wil regelen.

Effe snel tellende met 800 leden komt er alleen al aan contributie zo'n 28.800 euro per jaar binnen, dus huur betalen voor een klein halletje moet ook geen probleem zijn want de verkoop levert de club uiteraard ook weer geld op  :)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl