Werkt jouw airco?

Gestart door thuur, 03-06-2009 16:08:21

Vorige topic - Volgende topic

onnaj

Kan die lagedrukschakelaar ervoor zorgen dat de airco niet werkt dan?

thuur

Citaat van: onnaj op 08-07-2009 16:19:49
Kan die lagedrukschakelaar ervoor zorgen dat de airco niet werkt dan?

Jazegels. Maar laten we de techniek in het Technische Board houden.

Gr ;)

mark71

Vandaag de auto weer terug gekregen met een nieuwe verdamper  :eusa_dance:
:eusa_pray: Laat de zomer maar weer terug komen.

gr  :D

kyro

werkt perfect........................................................ voor 10 min  :eusa_shifty: :)

Ronbroek

Zaterdag wordt hij weer gevuld, is elk jaar nodig  :eusa_shifty:

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

Wibren

2 jaar geleden is bij mij alles vernieuwd. Het kostte een paar knaken maar tot op heden doet ie het perfect  :eusa_dance:
1997 V70R ex-AWD: Trackday driver

t5karel

Citaat van: Wibren V70RAWD op 08-07-2009 19:42:34
2 jaar geleden is bij mij alles vernieuwd. Het kostte een paar knaken maar tot op heden doet ie het perfect  :eusa_dance:
Ach tegen de tijd dat ie weer gaat,ken je t selluf :eusa_dance:  ;D
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Boogie

Vandaag mij auto opgehaald bij www.demetroaircoservice.nl.
Mijn verdamper en droger vervangen.
Goede service en een zeer nette prijs.
Lekker gekoeld op vakantie!

Fritzie

Vorig jaar voor ruim € 600,- de verdamper laten vervangen. Na drie weken gaf hij het alweer op en toen bleek, volgens mijn garagist, de pomp versleten. (waarvan hij overigens bij vervanging van de verdamper nog had gezegd dat die nog best een tijd mee kon).......Dat word nog eens € 600,- voor de pomp, zo voorspelde hij.
Dure hobby, zo'n airco......maar wel het verschil voor verantwoord rijden bij 30 graden

marcelV70R

nou dacht het wel!!!!
dik 33 graden in Spanje 8)

Marcel

Quota

hmm die van mij heeft nu kuren, lijkt in de noodloop te zitten, lampjes knipperen kort na het starten, en daarna doe hij het wel weer, maar hij blaast in de auto stand niet zo hard meer... Heb ik iets verkeerd gedaan toen ik hem afgelopen vrijdag ook van binnen weer eens goed onder handen heb genomen?

Joris_Scholte

Citaat van: Quota op 08-08-2009 09:35:24
hmm die van mij heeft nu kuren, lijkt in de noodloop te zitten, lampjes knipperen kort na het starten, en daarna doe hij het wel weer, maar hij blaast in de auto stand niet zo hard meer... Heb ik iets verkeerd gedaan toen ik hem afgelopen vrijdag ook van binnen weer eens goed onder handen heb genomen?
Misschien vuil/vocht in de sensor interieurtemperatuur gekomen? Laat m uitlezen en je weet het.

Arjanestate

Die van mij deed het na het afvullen goed, maar nu na twee maanden merk ik dat hij slechter begint te koelen. Pas na een kilometertje of 5 komt er iets wat op kouwe lucht lijkt.. Ik merk ook dat de pomp om de 10 seconden aan en uit gaat. Het lampje brandt niet. Zou er koudemiddel uit het systeem lekken?
854 T-5 ROOD 1994

Nunki

Citaat van: Arjanestate op 08-08-2009 10:53:10
Die van mij deed het na het afvullen goed, maar nu na twee maanden merk ik dat hij slechter begint te koelen. Pas na een kilometertje of 5 komt er iets wat op kouwe lucht lijkt.. Ik merk ook dat de pomp om de 10 seconden aan en uit gaat. Het lampje brandt niet. Zou er koudemiddel uit het systeem lekken?

heb ik ook gehad bij m'n 850, pomp aan en uit. (vet irritant want voelde ik ook in m'n gaspedaal) Airco bleek leeg. Na vullen probleem opgelost. Misschien idd ergens een lekje?

Arjanestate

Citaat van: Nunki op 08-08-2009 11:32:46
Citaat van: Arjanestate op 08-08-2009 10:53:10

heb ik ook gehad bij m'n 850, pomp aan en uit. (vet irritant want voelde ik ook in m'n gaspedaal) Airco bleek leeg. Na vullen probleem opgelost. Misschien idd ergens een lekje?

Ok dan, ik ga maandagavond langs een vriend z`n werk, daar gaat ie de brug op en als ik er toch ben laat ik hem even de airco afpersen.
854 T-5 ROOD 1994