2.0 chippen?

Gestart door Toonp4, 06-06-2009 23:35:40

Vorige topic - Volgende topic

Toonp4

Is er voor de 850 2.0 (zonder turbo)  ook een mogelijkheid om te chippen?zo ja heeft iemand er ervaring mee?
Ik heb al gezocht op het net maar ik kan zo snel niks vinden.
Dat de vermogens winst minimaal zal zijn weet ik, maar een paar pkjes erbij zou toch fijn zijn.

Grtz Toon

Marc O.

Chippen van een non-turbo zal geen zin hebben (als het al mogelijk is). Je zou eens een K&N luchtfilter en/of een andere uitlaat kunnen proberen, dat geeft je misschien iets of wat (nauwelijks merkbare) winst. Je zult echter moeten accepteren dat het daar eigenlijk wel zo'n beetje bij blijft....
...The Nile isn't just a river in Africa...

Misha

De beste manier om iets meer pit te krijgen is een

-LPI installatie laten plaatsen
-K&N filter
-Luchtinlaatbuis opentrekken
-Ferrita oid uitlaat plaatsen.

Dat geeft je iets meer pit in de auto. Kost echter 2500 -2750 euro.

Je zou wel eens een tuner kunnen bellen om te vragen wat ze op No Cure  No Pay basis kunnen doen, wellicht dat  er een toe genegen is.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Thijssie!

Eerlijk gezegd zou ik het niet doen, je krijgt er zeer waarschijnlijk nog geen eens 10 pk bij en dat voel je totaal niet. Enig voordeel kan zijn is dat het brandstofverbruik wat zakt. ;D

Wanneer je meer vermogen wilt is het verstandiger om een 2.5 20v aan te schaffen. Het geld wat je erin steekt om extra vermogen te krijgen kan je beter investeren in een nieuw roffel 8)

Toonp4

Investeren in een nieuwe roffel???????????????? we hebben deze pas ;D

Thijssie!

Hahaahha okay ;D

Das dan niet zo handige optie, dan ben ik bang dat je het met een iets fellere roffel moet doen. Maar das al leuk zat :eusa_dance: