derde bankje

Gestart door BarT5, 09-06-2009 18:04:12

Vorige topic - Volgende topic

BarT5

Wie weet wie of wat er op het derde bankje mag zitten. Zit daar een leeftijds- of lengte restrictie aan of zijn het gewoon 2 volwaardige zitplaatsen waar desnoods ook 2 volwassenen op mogen zitten. Ik kan er iig niets over vinden.

Die discussie over veilig achterin en zo hoeven we hier niet te voeren lijkt me, daar wordt al genoeg over gewauweld heb ik gezien.

Daf46

Of het mag weet ik niet, maar ik denk dat 2 volwassen bijzonder ongelukkig gaan zijn op zo een bankje.

JayJ

Mits degelijk bevestigd en met gordels zijn het 2 goedgekeurde zitplaatsen voor kinderen tot een bepaalde leeftijd, 12 dacht ik. Lengte maakt dacht ik niet uit, je gaat vanzelf minder prettig zitten.
Draait nu 296pk, 508Nm en een emmer op 1

BarT5

Citaat van: Daf46 op 09-06-2009 18:56:05
Of het mag weet ik niet, maar ik denk dat 2 volwassen bijzonder ongelukkig gaan zijn op zo een bankje.

Da's wat anders, het gaat mij erom wat wel en wat niet mag.

P.s. ik ken ook hele kleine mensjes.....

Ludo

Citaat van: BarT5 op 09-06-2009 18:04:12
Die discussie over veilig achterin en zo hoeven we hier niet te voeren lijkt me, daar wordt al genoeg over gewauweld heb ik gezien.

nou nou, gewauwel zou ik dat toch niet direct noemen...   ::)

henry classic v70

Zijn volwaardige zitplaatsen, in principe kan iedereen daar zitten
Voor kinderen gelden dezelfde bepalingen bij het derde bankje als achterin; kinderstoel / zitje 
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroƫn C4

GermanR

Gaat naar gewicht. ik meen 35 kilo max.

Haenzel

Lees het volgende in mijn beschrijving: Kinderen van 15-36 kg, niet langer dan 1.50m