computer lpg

Gestart door zyra, 10-06-2009 16:46:42

Vorige topic - Volgende topic

zyra

ik heb problemen met mijn lpg systeem... Als ik overschakel op gas dan lijkt er geen gas naar het motorblok te gaan waardoor de auto langzamer gaat rollen en uiteindelijk uitslaat.

nu heb ik een lpg garage gebeld en die heeft het ove reen chroom of zwart kastje wat een computer blijkt te zijn die ik zo om kan wisselen met degene uit mijn sloop 850.

nu vraag ik mij dus heel sterk af waar dat ding zit, want inmiddels ligt het halve dashboard eruit maar heb hem nog niet gevonden. Die meneer zei dat hij achter een dashboard kastje zat, maar beide kastje zijn weg en zie niks..

wie kan me helpen?

haasje

bij mijn sloper zat hij onder het stuur, bij mij huidige voor de middentunnelbak

Ludo

het lijkt me sterk dat een lpg garage zo'n advies geeft van op afstand.
wat als het straks enkel een kapotte afsluiter betreft?.

of gewoon... een lege tank.  ;D

Ludo

Citaat van: Ludo op 10-06-2009 19:10:25
wat als het straks ...

en van het één komt het ander.
ik zou eerst dit oplossen: http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,34240.0.html

zyra

een lege tank is het zowiezo niet, en die man van die garage zei dat hij het zo vaak heeft gezien dat het aand ie computer lag bij eenv olvo dat ie mij aanrade die eerst te vervangen voor die uit de sloper, zou een hoop geld kunnen schelen ;)

Hoe kom je er dan achter of die afsluiter goed werkt?

zyra

is er misschien een foto beschikbaar van zo'n computer kastje? heb in de sloper namelijk wel een chrome kastje gevonden met 4 stekkers (zoals die man uit de garage vertelde) hierop staat onderandere Enige en nog 4 andere dingen..

groetjes Desire