Even voorstellen met een "echte" 850 T-5R

Gestart door Risjat, 12-06-2009 01:36:02

Vorige topic - Volgende topic

Risjat

Het voorstellen heeft even op zich laten wachten. Doodsbenauwd voor de vraag die zeker zou komen naar foto's. Maar omdat ik al veel info van dit forum heb kunnen halen, is voorstelllen wel zo fatsoenlijk. Even mijn Volvo geschiedenis. Gestart ooit in de jaren '90 met een 460. (toen waren er nog geen digitale camera's) Prima aanhangertrekker ! Hierna even uit de Volvo's geweest (Nissan Patrol) maar daarna in de V40 op Lpi, hierna een 850 10 V op Lpi. Dat begon er meer op te lijken. Tussendoor nog even een oude 240 gereden, alles in afwachting van de "echte", die ik van een vriend heb overgenomen. 850 T-5R DOP automaat. Met een slecht gespoten deur, lekke achterklep gasveren, de ABS/Tracs problemen, 3 verschillende banden, cruise control stuk en vol hondenhaar. Maar wat een fijne auto en tot 255000 Scheckheft onderhouden. Bij Mesman Lpi in laten bouwen. Tuur heeft de controller even van wat Lourdes water voorzien. (hielp echter maar kort) Ondertussen nog een bouwvakkersbusje achterin op bezoek gehad, waarbij slechts de afdruk van de kentekenplaat in de 850 licht af te lezen was. Kachelradiator vervangen, stuurhuis lek, Velgen laten spuiten.  Maar het blijft een geweldig fijne auto ! ! En met een "echte" doel ik op de gebruikelijke problemen, maar die een nieuwe Golf of Astra niet goed kunnen maken.

Even z'n voorgangers.

De eerste 850 van onze Bram !

Waarachtig is het gelukt met de foto's. Allen alvast bedankt voor de belangstelling, en ik hoop in de toekomst nog veel van jullie kennis en ervaringen gebruik te kunnen en mogen maken.

Risjat

Wie van jullie komen er trouwens uit Hengelo. Drieneresweg, Deurningerstraat, op het Akzo terrein, Schefferlaar. Daar staan ze ! (T-5R's)

rogerV701998

Mooie auto! Je bent goed bezig. Veel plezier ermee.

Gr. roger

UserID6342

Welkom hier en een hele nette voorstelling hoor.  Mooie auto en veel plezier hier.

spitsrijder

Mooie Auto('s)!

Bram heeft weinig last van onderstuur zo te zien.......... 8)

Veel geluk & plezier d'r mee.

Hans Duiven

Van harte welkom!

Je hebt een mooie T5R geskoort risjat  ;D

Hans

Kali-Integrali

Hey Risjat,

mooie T5-R zeg. Veel plezier ermee!

Dat verlagingssetje van Bram doet de GLT ook goed ;)

Gr-Martijn

Chris

Mooie wagen hoor! Veel plezier ermee.

Groeten,
Chris

hathü

Mooie echte Volvo, is die Volvo op de achtergrond (foto 1) ook van iemand van hier.

animal_style

ziet er geweldig uit, ben toch wel jaloers op die 850 van je

Risjat

Citaat van: hathu op 12-06-2009 14:39:08
Mooie echte Volvo, is die Volvo op de achtergrond (foto 1) ook van iemand van hier.

Nee, heeft niets dat op een forumlid "lijkt". Is van onze inmiddels gepensioneerde plaatselijk kapper. Rijdt al Jaaaaren in de V70

Rayman

Zeer gewaardeerde collega! :)

Welkom hier.

Gr Remond

francois

Lampje

Hé welkom hier.

Altijd mooi om zo in het interieur van iemand anders te kunnen kijken!

Strak hoor!

eau rouge

triton

Professioneel raddraaier