Raamfolie

Gestart door antraciet, 12-06-2009 23:31:46

Vorige topic - Volgende topic

Marc O.

Citaat van: ief op 14-06-2009 22:24:01
Citaat van: antraciet op 14-06-2009 19:39:42
Da's mooi alleen heel ver weg Komt er misschien ook zoiets meer richting achterhoek?
Hoezo ver weg?? Als ik dat nou zou zeggen.... :eusa_whistle:

Anders kunnen we voor jou wel een forumtransportje van een rolletje raamfolie regelen hoor :D
...The Nile isn't just a river in Africa...

ief

Citaat van: Marc O. op 14-06-2009 23:46:10
Da's mooi alleen heel ver weg Komt er misschien ook zoiets meer richting achterhoek?

Anders kunnen we voor jou wel een forumtransportje van een rolletje raamfolie regelen hoor :D
;D ;D ;D
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

Marc O.

Citaat van: ief op 15-06-2009 00:07:17

;D ;D ;D

En zie net in dat andere interessante topic dat Wicky er nog eerder is dan ik ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

ief

Citaat van: Marc O. op 15-06-2009 00:09:26
Citaat van: ief op 15-06-2009 00:07:17

;D ;D ;D

En zie net in dat andere interessante topic dat Wicky er nog eerder is dan ik ;D
Zou Viking goed in folie plakken zijn toevallig? :eusa_whistle:
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

Jeff

Al prijzen bekend? Anders ga ik het zelf doen volgende maand :)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Lampje

De prijzen zijn al bekend, alleen de kortingen nog niet ;D

Lampje

Ok, het wordt zaterdag 11 juli hele dag of anders na de zomervakantie.

Hij kan 8 auto 's max aan met twee man in één dag.

Keuzepakket:
- vanaf de A-stijl 275€, vanaf de B-stijl 199€ inc. BTW
- A-stijl is met APK-goedgekeurd folie, de rest met 30% reductie-folie

Afhankelijk van het aantal aanmeldingen gaat daar nog een forse korting vanaf. Die zal ik later communiceren via PB.

Kopieer jezelf in onderstaand lijstje en meld even of je een sedan of station hebt en je voorkeurstijdstip:

1. Lampje                -            Station           -    AM
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
Vol!

Pennyfield

1. Lampje                -            Station           -    AM
2. Pennyfield           -            Station           -    AM
3.
4.
5.
6.
7.
8.
Vol!

Jeff

Voor dat bedrag kan je heel wat rolletjes raamfolie voor verkloten ;D, maar wil graag wel weten wat het kortings percentage is, dan kan ik altijd nog kijken of ik het zelf doe of niet.. :)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Laserblue

Citaat van: Jeff op 16-06-2009 13:22:03
Voor dat bedrag kan je heel wat rolletjes raamfolie voor verkloten ;D, maar wil graag wel weten wat het kortings percentage is, dan kan ik altijd nog kijken of ik het zelf doe of niet.. :)

wat maakt het kortingspercentage nou uit?
vind je het het waard? daar gaat het toch om? ???

staat er trouwens onder 30% reductiefolie  ;D ;D ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Pennyfield

Citaat van: Laserblue op 16-06-2009 13:25:53...staat er trouwens onder 30% reductiefolie  ...

Uh-oh, uit eigen portemonnee verrekenen Lampje ;)

ren97v70

Ik zou het eens proberen bij autoshop Wisselink in Varsseveld (.....inderdaad de plek van Guus H.). Ze huren daar iemand in die komt dan met zijn spullen om in één dag per week ruiten te tinten. Ik heb de achterruit en 2 achterste ruiten laten doen  daar. Dat was ruim anderhalf jaar geleden en voor 150 euro, zo schat ik (mijn harde schijf is wat oud). Ben er zeer tevreden over want het resultaat was goed en is nog steeds goed.
Gaat wel op afspraak ivm drukte.

Groet René  :)

p.s. heb geen belangen of zo, maar als je graag in de Acherhoek wilt blijven is dit een mogelijke keuze.

D-J

Tja....niet om het een of ander hoor, het ziet er erg mooi uit, maar als je staande gehouden wordt
door de politie krijg je een boete.
Geen gedoe meer met "licht doorlatendheid" ed....nee gewoon een boete omdat
het een "eigen aangebrachte" acc is. Dus voldoet het voertuig niet meer aan de
kenteken eisen voor dit specifieke voertuig.

Dat je het weet.
V70 T-5D

Pennyfield

Citaat van: D-J op 16-06-2009 15:22:26
Tja....niet om het een of ander hoor, het ziet er erg mooi uit, maar als je staande gehouden wordt
door de politie krijg je een boete.
Geen gedoe meer met "licht doorlatendheid" ed....nee gewoon een boete omdat
het een "eigen aangebrachte" acc is. Dus voldoet het voertuig niet meer aan de
kenteken eisen voor dit specifieke voertuig...

In het Voertuigreglement (artikel 5.2.42) staat het helder omschreven: de voorruit en de zijruiten van personenauto's mogen geen beschadigingen of verkleuringen vertonen en niet voorzien zijn van onnodige voorwerpen, die het uitzicht van de bestuurder belemmeren.

"Hierbij valt te denken aan folies die de lichtdoorlatendheid beperken", aldus de nota van toelichting. Ook coatings zijn niet toegestaan. In de artikelen 5.3.42 en 5.5.42 is hetzelfde geregeld voor bedrijfsauto's en driewielige motorrijtuigen. Bij de toelating van motorvoertuigen (typegoedkeuring) wordt erop toegezien dat de lichtdoorlatendheid van de voorruit ten minste 75 procent is en die van de zijruiten ten minste 70 procent. De meeste auto's zitten tegen deze grenzen aan.

Bron: Ministerie van Verkeer en Waterstaat

De politie mag niet "naar believen" bekeuren en zal dit ten alle tijden moeten staven conform de wetgeving. Ja, je kan een boete krijgen als jouw ramen zijn geblindeerd en indien jij kunt aantonen dat het zicht NIET wordt belemmerd (d.w.z. dat de lichtdoorlaatbaarheid meer bedraagt dan 50 procent) kan een boete worden herroepen.  

Lampje

Citaat van: Pennyfield op 16-06-2009 13:30:18
Citaat van: Laserblue op 16-06-2009 13:25:53...staat er trouwens onder 30% reductiefolie  ...

Uh-oh, uit eigen portemonnee verrekenen Lampje ;)

Je kijkt te veel Teletubbies; ik zal je wel een Teletubbie-group-hug geven ter compensatie van de gemiste korting  :eusa_dance: