Ervaring met de volgende schroefset

Gestart door Jeff, 15-06-2009 11:10:38

Vorige topic - Volgende topic

pikkepoelie

vind nog steeds anders geen echt pretig weer om te rijden geef mij maar dikke zomer band en een warm wegdek is veul mooier :P

pikkepoelie

achter bijna trouwens ook klaar effe bakie pleur drinke :P en dan nog 15 minuutjes sleutelen en dan zit hij der in zijn geheel onder ik vind achter der verlaging wel mee vallen is wel genoeg maar kan niet veel lager meer  :o maarja voor mij is het goed en daar gaat het om :eusa_whistle:

elianmars

Meestal zakken nieuwe veren ook nog wat in, na verloop van tijd.

Jeff

Ben benieuwd naar de foto's in zijn geheel! :)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Tim N

Ik ben benieuwd of de uiteindelijk post wel in abn geschreven gaat worden.
Kan er met veel moeite tekst van maken maar wat gaat het taalgebruik op fora er de laatste jaren op achteruit zeg.

jan piet

Citaat van: Tim N op 09-01-2010 17:56:06
Kan er met veel moeite tekst van maken maar wat gaat het taalgebruik op fora er de laatste jaren op achteruit zeg.

Zonder lullig te willen doen: mee eens....

wepster

Citaat van: jan piet op 09-01-2010 18:22:09

dacht al dat er iets met mijn monitor was of dat het bier van gister nog in mijn bol zat ;D
maar nie dus  :eusa_whistle:

)0H@N

Citaat van: jan piet op 09-01-2010 18:22:09

Ook ik sluit me hier bij aan, niet om het een of ander maar het leest enorm lastig. Een spelfoutje kan gebeuren, maar dit is wel erg veel gepuzzel.

Verder een interessant-topic. Ik blijf het zeker volgen als de rest in ABN is.

Thank you for flying with Volvo.

pikkepoelie

een excuses voor mijn abn hoor :o.
Dat zal wel kome omdat ik veel op msn zit en de berichten tussen neus en lippen door getypt heb. En dan typ ik te haastig als ik het zo zelf terug lees, snap ik dat het meerendeels onder ons dit niet kan volgen. (ik heb tevens op school ook altijd veel moeite met de spelling gehad dus typ foute zijn gratis in begrepen.)

Maar goed de schroef set ligt der nu in zijn geheel onder heb vanmiddag nog de nodige km's gereden. Ik ben zelf over het eind resultaat zeer te vreden achter is de verlaging wat minder als voor. achter staat hij nu op zijn laagst maar verwacht dat de veren nog een stukje zullen in zakken.

Turbo-Geek

Achter dus op zijn laagst, hoe ziet dat er uit ?  Heb je een foto ?

-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

pikkepoelie

ja ik heb wel een foto, maar denk dat je er niet zo veel op ziet omdat ik te laat was met foto's maken en op een mobieltje in het donker. Wil me dat nooit niej zo perfect lukken (dat is dus gewoon k*t). Als ik morgen zin en tijd heb zal ik de moeite nemen om fatsoenlijke foto's te schieten.

Turbo-Geek

Maakt niks uit, neem de tijd.
Gaat erom dat er uiteindelijk een duidelijk beeld ontstaat van wat men met zo'n set kan verwachten vwb het verlagen, een goeie foto van het geheel overzicht maakt dan veel duidelijk immers een foto zegt meer dan 1000 woorden.
  The things you own end up Owning you !

pikkepoelie

dat klopt maar goed ieder moet dit voor zich beslissen ;D. En ik zal eerlijk zeggen waarom ik toch deze set gekocht heb kijk ik werk nu 3 jaar en als 19ge en je volgt een bbl electro techniche opleiding. dan heb je in het begin nog niet zo'n vet pot dat je het duurste van het duurste kan kope. En heb ik het geld er dus niet voor over en ik dacht en vind nu ook dat deze set een zeer goed alternatief is. en meschien is de levens duur minder lang als van de kw you never now ???

voor de mensen onder ons die toch minder geduld hebben :P.
Morgen volgen beteren foto's

elianmars

Zo op het eerste gezicht vind ik 'm mooi op de wielen staan.

Ik vind té laag ook weer niet mooi. Maar goed, da's mijn smaak  ;) ;)

pikkepoelie

daarom heb ik hem ook niet zo laag dat rijd ook niet vind ik persoonlijk hoor met al de drempels van tegen woordig. ik vindt zo als ik hem nu heb voor mij perfect precies wat ik er van verwacht en gehoopt had. wiel kastjes lkkr vol en mooie rij hoogte. ook ben ik ook heel erg benieuwd hoe het van het zomer zal gaan staan met mijn bronze 17" zomer velgen  :angel: