Weet jij al wat je krijgt voor Vaderdag?

Gestart door Lampje, 16-06-2009 15:39:15

Vorige topic - Volgende topic

UserID6342

Mijn ex-vrouw en ik waren allang uit elkaar toen ze (veels te jong) kwam te overlijden.  Ben nog wel uit respect voor haar en de familie naar haar laatste feestje geweest, maar was net zoals derzelf niet veel an :)

reneetje

Citaat van: Dirk342 op 18-06-2009 15:54:02
Mijn ex-vrouw en ik waren allang uit elkaar toen ze (veels te jong) kwam te overlijden.  Ben nog wel uit respect voor haar en de familie naar haar laatste feestje geweest, maar was net zoals derzelf niet veel an :)

Het respect druipt echter niet van deze opmerking.... :-\
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

Thys

Ik neem aan dat Dirk zijn schoonma niet zoveel aanvond :) Maar het staat er misschien wat ongelukkig

UserID6342

Citaat van: thyzerrr op 18-06-2009 16:01:57
Ik neem aan dat Dirk zijn schoonma niet zoveel aanvond :) Maar het staat er misschien wat ongelukkig
Eeuuhh, nu ik het zelf nog eens overlees ja idd, staat het een beetje mukkig...  Maar je stelling is geheel juist Thijs.

Rogers XC 70 2000

ach, schoonmoeders zijn als strontvliegen (uitzonderingen daargelaten); ze zijn gewoon vervelend.

Joris_Scholte

Och, ik mag met zowel schoonmonster als schoonvader (om het tóch een beetje in de vaderdag-sfeer te houden) niet klagen. Denk dat mijn vriendin het zwaarder heeft met háár schoonouders... ;)

GeertG

Citaat van: Joris_Scholte op 18-06-2009 16:28:40
Och, ik mag met zowel schoonmonster als schoonvader (om het tóch een beetje in de vaderdag-sfeer te houden) niet klagen. Denk dat mijn vriendin het zwaarder heeft met háár schoonouders... ;)

+ 1 (alleen dat laatste niet aangezien mijn ouders er niet meer zijn)
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

willow

wepster

Rayman

Mijn pa krijgt hoofdpijn van het bier dat ik 'm gegeven heb ;D. Proost ouwe! ;D

wuilus64

Ik ben dan geen vader (wel surrogaat..) maar een ontbijtje op bed straks zou niet verkeerd zijjn..

gewoon peter

Kinderen zijn al lang de deur uit, heb daarom vanmorgen maar een ontbijtje met koffie voor m'n lieve schat gemaakt. Groet en voor allen een fijne dag. peter

GeertG

Naast de tekeningen en knutsels  en ontbijt op bed :eusa_dance:

ook:

:eusa_drool:

LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

Snellebaksteen

Haha! Ik kreeg deze vanochtend DEZE met een zelf geknutselde verpakking er omheen. Goeie samenwerking tussen moeder en dochters!  :eusa_dance:
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Hans Duiven

Ha! Een mooie tegoedbon motorhuur van Wim ter Braake motoren :eusa_dance:
verder een boek, een voederbol voor de vijver en natuurlijk vissenvoer  :)

Hans