[FORUM-MEETING] 20 juni 2009 - de "DKKD" meeting te Zwolle.

Gestart door -D©©©L-, 18-06-2009 17:54:47

Vorige topic - Volgende topic

-D©©©L-

de "Da's Knap Kort Dag" meeting.
Omdat er misschien wel belangstelling is:  voor de liefhebbers... een meeting op 20 juni te Zwolle.

Vragen via PB of in dit topic.

Toilet aanwezig, parasol en een paar (!) stoelen ook.
Ook is er zeer hoogst waarschijnlijk (97% zeker) een beperkt assortiment aan Eenzet spullen te koop.
Let op: Je mag best poetsen, het is echter geen "poetsdag". Ik wil dat gras niet voor de club weg maaien.

killerbee

Hans Duiven

Citaat van: killerbee op 18-06-2009 19:34:35
Wie, wat, waar en waarom  ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???

Dat staat toch omschreven behalve het waarom. Maar een meeting is toch wel vaak leuk,

Ik ga in ieder geval wel even kijken bij Marco,

Nope dus. Ik haak even af.

Hans

killerbee

Denk dat ik ook even mijn stinkende best ga doen.
En mss ook nog wel even die kant op ga.

Hans Duiven

Citaat van: forumuser op 18-06-2009 20:08:25
Heel vervelend zo kort van te voren een evenement af te blazen, bij een vakantieparkje in de buurt
een bungalowtje gehuurd om niet te veel te moeten rijden die dag (Spijkenisse v.v.) Dit schiet z'n doel
voorbij. Wellicht een idee om via dit Forum een deelnemerslijst bij te houden voor een evenement dan
krijgen we in ieder geval inzicht in het aantal inschrijvingen tevens denk ik ook dat het kan stimuleren
als je weet wie er komt .Helaas moet ik nu weer voor m'n deur op de stoep gaan tobben, ik was zo blij
een betere gelegenheid te hebben gevonden. Jammer Jammer geen goeie beurt van de Club.

???

Deze meeting heeft niets te maken met de Volvo850club, maar is een persoonlijk initiatief van een forumlid.

Groet,

Hans

elianmars

Twee meetings gaan niet door a.s. zaterdag, dus degenen die tóch nog naar een meeting willen, kunnen mooi naar de DKKD meeting  :D

bastiaan arissen

Zou graag willen komen maar heb personeelsfeest die middag.
Volgende keer beter.

Groeten Bastiaan

forumuser

gewoon peter

Goed en leuk initiatief Marco, ik kom zeker! gr. peter

En kun je ook spullen halen op de Violenweg?

-D©©©L-

Citaat van: gewoon peter op 18-06-2009 21:03:09
Goed en leuk initiatief Marco, ik kom zeker! gr. peter

En kun je ook spullen halen op de Violenweg?
Voor de poets spullen is er (als het allemaal goed gaat) iemand aanwezig op de energieweg.

Het is voor mij wel handig om een idee te krijgen wie er komen, mocht je van plan zijn om te komen dan graag even een kort berichtje hier (lijstje ?!).
Ca 20 wagens kan ik kwijt op het terrein, de rest kan aan de straat parkeren (ruimte voldoende in de buurt).

Ik zal zorgen voor koffie en thee.  :) Als je wat anders wil drinken zal je het zelf mee moeten nemen, d'r is namelijk geen afhaal loket o.i.d.  ;D

De "1996" service lampje reset tool is aanwezig, net als een laptop om de 1996-1998 modellen uit te kunnen lezen.

Jeff

Rij toch langs/door Zwolle dus waarom niet even stoppen en bakje koffie doen bij Marco :)
Ik ga zelf niet poetsen deze dag, kom alleen even kijken dus weet niet of ik hem op het terein neer moet zetten of daarbuiten.  ;)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

fbm

Zou graag willen, maar is voor mij een gewone werkdag!  :eusa_doh:

Die wagen van mij moet nodig een keer gepoetst worden!

Helaas

henry classic v70

Leuk initiatief, als het allemaal een beetje meezit kom ik ook die kant op....
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Thys

Citaat van: -D©©©L- op 18-06-2009 17:54:47
Let op: Je mag best poetsen, het is echter geen "poetsdag". Ik wil dat gras niet voor de club weg maaien.

Lijkt me een goed oogpunt. Poetsen met dat hok van mij is sowieso geen beginnen aan, die wens heb ik allang opgegeven :)

mikky

Denk dat het wel lukt om even te komen buurten.

Gr,
Michel