VELG STICKERS COLOMBA

Gestart door Thijssie!, 18-06-2009 23:46:15

Vorige topic - Volgende topic

Thijssie!

Ik zag op actuning.nl een setje stickers voor op de wielen. De stickers zijn niet van echt te onderscheiden. Ik ben toevallig mn velgen aan het opknappen dus dacht misschien is dit een mooie aanvulling. Nu is mijn vraag, als ik de stickers er nu op plak en vervolgens de velgen met blanke lak afwerk, zouden de stickers dan beschermd zijn? ;D

Groetjesss

pwassink

Citaat van: Thijssie! op 18-06-2009 23:46:15
Ik zag op actuning.nl een setje stickers voor op de wielen. De stickers zijn niet van echt te onderscheiden. Ik ben toevallig mn velgen aan het opknappen dus dacht misschien is dit een mooie aanvulling. Nu is mijn vraag, als ik de stickers er nu op plak en vervolgens de velgen met blanke lak afwerk, zouden de stickers dan beschermd zijn? ;D

Groetjesss

Kan,  maar met een oplosmiddelhoudende lak wil de sticker-inkt en/of de lijmlaag wel eens loskomen ..
meeste spuitbuslakken zijn oplosmiddelhoudend helaas.

Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Thijssie!

Okay ik zal is even op het spuitbusie gaan kijken :eusa_whistle:

Thanx voor de reactie ;D

pwassink

Citaat van: Thijssie! op 18-06-2009 23:51:28
Okay ik zal is even op het spuitbusie gaan kijken :eusa_whistle:

Thanx voor de reactie ;D

Wat wil je op een columba plakken eigenlijk, het volvo-logo staat op je naafdop toch ?
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Thijssie!

thijsj

Thijssie!

@®-

Als je een hele dunne laag er eerst overheen spuit gaat het 9 van de 10 keer goed.

sas

Klopt maar ook op EBayMotors.uk

Zijn niet onderstaande (ook leuk trouwens)

http://cgi.ebay.co.uk/Silver-Etched-Glass-Effect-Wing-Mirror-Decals-Volvo_W0QQitemZ370132744657QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item562da179d1&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=65%3A12%7C66%3A2%7C39%3A1%7C72%3A1683%7C240%3A1318%7C301%3A0%7C293%3A1%7C294%3A50

Ik heb ze vorige week gezien daarop, ik meen 4 euro een set, en 2 pond verzenden.

Ik heb er ook naar gekeken, lijkt me erg mooi staan, maar inderdaad opletten met blanke lak. Eerst een proefstukkie  :P

thijsj

Citaat van: Thijssie! op 19-06-2009 09:21:27
Nee ze staan op actuning.nl....
Haha, dat begrijp ik ;D Maar het zijn dus geen naafkapstickers zoals die op ebay?

Thijssie!

Neuh want ik heb mooie gloednieuwe naafdoppie, dus dat is niet nodig.... Ik ga er is over nadenken deze aan te schaffen... Maar het moet niet een wanabee streetracer civic worden :eusa_snooty:

Tis en blijft een echte roffel ;D