Titan velgen

Gestart door )0H@N, 21-11-2003 21:54:08

Vorige topic - Volgende topic

)0H@N

Ik kwam deze advertentie tegen op marktplaats:

mischien dat iemand hier nog wat aan heeft:

Er werden Titan(grijs) velgen aangeboden:

Dit is de link:
http://www.marktplaats.nl/markt/autodiversen/ondvolvo/14598.htm

p.s. heb zelf niks met de advertentie van doen.

Misschien is er iemand op het forum nu wel mee geholpen.

Thank you for flying with Volvo.

Marc 0101.001

900 euro? Is ie gek?! En dan ook nog zonder banden.... Ik wil niet veel zeggen, maar voor ca. 1.200 euro heb je spiksplinternieuwe Titans.

ed

1200 euro? Bij de dealer kosten deze al gauw 500 euro/stuk. Waar haal jij ze dan vandaan?
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

Zippo

Zijn die gestolen van 4 mnd terug??

Zippo

Marc 0101.001

He! Inderdaad, dat zou best eens kunnen. Die waren bij Bart Obbink onder zijn auto uitgehaald.

Roeland

Citaat van: Yellow Banana op 22-11-2003 20:11:21
He! Inderdaad, dat zou best eens kunnen. Die waren bij Bart Obbink onder zijn auto uitgehaald.

Geen kenmerken erop? Krasjes, merktekentjes of zoiets? Gaan we kijken met een flinke groep... mini-meeting velgen terughalen  ;) ;D

Eigenlijk zou je in je velgen (binnenkant) je kenteken moeten graveren of zo. Is de tweede keer dat ik hoor dat iemands complete wielen zijn verdwenen. Lijkt uit de film. Je auto ´s morgens terugvinden op een paar stenen...
66 > Daf 66 > 745 2.3t > 855 2.5 20V > V70 XC > V70 D5

Zippo

Citaat van: Roeland op 23-11-2003 08:33:24
Lijkt uit de film. Je auto ´s morgens terugvinden op een paar stenen...

Toch is dit al een aantal keren (helaas) gebeurd!

Zippo

rogier

Citaat van: Roeland op 23-11-2003 08:33:24
Eigenlijk zou je in je velgen (binnenkant) je kenteken moeten graveren of zo. Is de tweede keer dat ik hoor dat iemands complete wielen zijn verdwenen. Lijkt uit de film. Je auto ´s morgens terugvinden op een paar stenen...
Juist aan de buitenkant! OK, het ziet er niet uit. Maar je velgen zijn voor iemand anders compleet waardeloos als er een kenteken aan de buitenkant staat gegraveerd.

s©ub@

stralen, schuren en spuiten en ook dat probleem is weer opgelost...

zal toch een betere manier moeten zijn; een chipje ofzo in de velg laten zetten (net als bij honden in de nek) lijkt me dan nog een beter oplossing. chipje kan verwerkt worden in een blokje lood of aan de binnenkant in de velg geplakt worden waar de band later erop komt; ziet niemand en met een chip-reader krijg je het signaal wel...
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

Reitse

hmmm... aan de binnenkant van de velg een stukje lood, dat moet je aan de andere kant dan weer op gaan vangen. Krijg je wel erg "looiige" velg van...

Marc 0101.001

Uiteraard in een loodje wat je toch al nodig had.....

HaRdCoRe-WeZ

*PROEST* OMFG....

Reitse

Citaat van: scub@ op 23-11-2003 16:12:45
chipje kan verwerkt worden in een blokje lood of aan de binnenkant in de velg geplakt worden waar de band later erop komt; ziet niemand en met een chip-reader krijg je het signaal wel...
Hoe vaak heb je een loodje binnen in de velg nodig? ???

Marc 0101.001

Ik weet niet hoe jij je wielen laat balanceren, maar bij mij komt er nooit lood aan de buitenkant! En al helemaal geen slaglood. Plaklood en netjes achter de spaken, kwestie van goed zo balanceren dat je alles achter de spaken kunt plakken.

s©ub@

ook...

op beide manieren; of achteraf in het plaklood verwerken erop plakken (achter de spaak idd marc) of onder de band zoals ludo zegt...

denk dat er wel een markt voor te vinden is: alle bandencentrales zo'n chiplezer en klaar is klara:
"meneer, deze velgen horen niet bij dit kenteken: ik moet hier helaas melding van maken bij politie om na te gaan of ze inderdaad wel onder deze auto mogen/kunnen zitten..."
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!