Nickje is nieuw.

Gestart door Nickje, 27-05-2009 16:56:54

Vorige topic - Volgende topic

FGG

En? Wat voor 850 is 't geworden?

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

henry classic v70

Citaat van: Bouke op 30-05-2009 23:33:38

Wat doe je voor werk, misschien weet er wel iemand wat voor je

Welkom op dit forum natuurlijk,
De roffel heb je al gevonden, nu je nieuwe baan nog
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

)()()sT

Hopelijk heb je morgen idd. je roffel voor de deur staan :)
Veel plezier alvast ;)

)()()sT

Nickje

Goed dat je me even wakker schud Joost ;).

En mijn eerste "Roffel" is de ex van de vader van Joost :eusa_clap: :eusa_clap:.

Het betreft een GLT Estate Alter 1 (geloof ik :eusa_whistle:).

Over de telefoon gekocht en op de trein gestapt om te kijken wat ik nu daadwerkelijk gekocht had.

Daar stond ze dan, de "oude dame" zoals Joost zijn vader poetisch omschreef. Joost had geen woord teveel gezegd, het is (zeker voor haar leeftijd) een zeer nette auto. Uiteraard zijn er wel wat kleine dingetjes die wat aandacht kunnen gebruiken maar dat was bijna allemaal bekend. Het ene puntje wat niet bekend was, was ook voor Joost en zijn vader nieuw (daar ben ik van overtuigd).

Hoe het rijdt? Fantastisch! Het is een totaal andere auto dan mijn BMW maar het rijdt ongelofelijk comfortabel. Ik ben de auto voorzichtig aan het losrijden (vandaag voor het eerst even een tijdje 140 gereden) en ik heb het idee dat ze alleen maar beter gaat draaien.

Waar ik na een stuk sturen in mijn BMW stijf stond van de adrenaline stap ik nu superrelaxed uit.

Fotos heb ik nog niet zullen ongetwijfeld ooit nog wel eens komen ;D

Gr. Nick

Vulk

Er goed voor zorgen hoor!

henry classic v70

Citaat van: Nickje op 20-06-2009 19:00:12

Waar ik na een stuk sturen in mijn BMW stijf stond van de adrenaline stap ik nu superrelaxed uit.

Hier ook zo, uit een gechipte golf tdi met 180 pk en 400 Nm koppel stappen nu heerlijk rustig cruisen in een roffel, geweldige ervaring en vooral geen haast meer...... Cruisecontrol op 110 goede muziek op de achtergrond, niemand doet je nog wat  :eusa_boohoo:
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

rovelra

Mooi weer een tevreden Volvo rijder , EN WAT VOOR EEN !!

Misschien wel DE mooiste alter 1 ................

breakman

proficiat nick !!

Je hebt een prachtexemplaar gekocht en je mag er zeker van zijn dat hij goed onderhouden is.

Verzorg hem goed !! en vooral geniet ervan  8)

)()()sT

Daar stond ze dan, de "oude dame" zoals Joost zijn vader poetisch omschreef. Joost had geen woord teveel gezegd, het is (zeker voor haar leeftijd) een zeer nette auto. Uiteraard zijn er wel wat kleine dingetjes die wat aandacht kunnen gebruiken maar dat was bijna allemaal bekend. Het ene puntje wat niet bekend was, was ook voor Joost en zijn vader nieuw (daar ben ik van overtuigd).

Ik was niet bekend met de poëtische kwaliteiten van mijn vader  ;D
Zoals ik al in mijn eigen logje had gezet heeft pa de auto eigenlijk voor het laatst in een tijd gebruikt dat de verwarming nog nodig was, en dan is warme lucht welkom  :eusa_eh:
De aircoboer zal vast wel weten hoe en wat, hopelijk helpt de rekening met in principe eenzelfde euvel in 2005 je een beetje op weg.

Fotos heb ik nog niet zullen ongetwijfeld ooit nog wel eens komen ;D
Gr. Nick

Dan maar even de reeds geposte foto's, je benen staan er in ieder geval op  ;D

Afscheid, mijn vader keek erna toch wel een beetje sip...

De laatste blik op de ouwe trouwe 850:

Nogmaals, veel plezier ermee!

Misha

Daar stond ze dan, de "oude dame" zoals Joost zijn vader poetisch omschreef.

Persoonlijk vind ik de vader van Joost er toch redelijk mannelijk uitzien..
;D

Het blijft een bizarre taal, Nederlands. Dit soort constructies -dat overigens taalkundig correct is- krijg je in andere talen bijna niet voor elkaar.

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

)()()sT

:eusa_clap:

Idd. op meerder manieren te lezen ;D

GeertG

En nu weet ik eindelijk waar ie gebleven is........ :eusa_shifty:

Nick, gefeliciteerd met je aanwinst  :eusa_clap:
Echt een heel mooie Alter 1 die echt wel gekoesterd is.

LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

Eric Kubbe

Nick, van harte met je nieuwe auto. Het lijkt wel of de mijne gelijktijdig gemaakt en op weg gezet is en dat is niet alleen qua kleur en type, maar ook de kentekens komen erg dicht bij elkaar. Veel veilige kilometers gewenst.