Even voorstellen: Harro Schoon

Gestart door harroschoon, 17-01-2009 16:09:10

Vorige topic - Volgende topic

harroschoon

Citaat van: reMARKable op 18-01-2009 13:00:01
Hallo Harro,

Veel plezier met je aanwinst en ik kom regelmatig in Assen en zal s naar je uitkijken!
Toevallig gekocht bij Karssens...? Dan weet ik zeker dat er meer gegadigden waren...

ja heel toevallig wel! Was eerst nog een stuk duurder voor dit prijsje kun je hem niet laten liggen he :D

V70D

Nee Mark,

Ik heb naar de t5 gekeken die ernaast stond, maar die is niet fraai.

harroschoon

wat is daar mis mee dan?

Trouwens wat me opvalt is dat er (bijna)altijd wordt gesproken over getint glas. Toen ik bij een 850 ging kijken zat deze onder de sneeuw en dacht ik datd it onder getint werd verstaan :D:P maar bij deze die ik heb gekocht stond het er ook bij maar ik zie eigenlijk niet echt iets getint... of is het slechts 1% getint ofzo?

The Saint

Hoi Harro, welkom op het forum!

De code voor de radio staat soms ook op de kaft in het instructieboekje. Check even, you never know..
No shirt no shoes, no pinball

harroschoon

de mensen zijn echt correct geweest... bijna dan want de kaart is weg en de code nergens te vinden... nada niks

blauweroffel

Dag Harro,

Welkom op dit forum! Je kunt meteen je auto aanmelden op het topic "hoogste km stand".
De dealer kan je wel verder helpen met de code, probeer zelf niet teveel, drie keer verkeerde code en je moet zeker twee uur wachten voor er weer leven in de radio komt.
Soms ligt er nog ergens een heel klein ijzeren (aluminium? )stripje (zat meestal bij de sleutelhanger aan)
met 4 cijfers erop. Soms ligt dit stripje achterin het dashbordkastje of in het bakje onder de armsteun, ik heb er een tijdje terug nog een gevonden onder de vloermat (sloperij).

Veel plezier met je 850

Blauweroffel

sean850

welkom harro en veel plezier met je aanwinst

harroschoon

Citaat van: blauweroffel op 18-01-2009 21:02:33
Dag Harro,

Welkom op dit forum! Je kunt meteen je auto aanmelden op het topic "hoogste km stand".
De dealer kan je wel verder helpen met de code, probeer zelf niet teveel, drie keer verkeerde code en je moet zeker twee uur wachten voor er weer leven in de radio komt.
Soms ligt er nog ergens een heel klein ijzeren (aluminium? )stripje (zat meestal bij de sleutelhanger aan)
met 4 cijfers erop. Soms ligt dit stripje achterin het dashbordkastje of in het bakje onder de armsteun, ik heb er een tijdje terug nog een gevonden onder de vloermat (sloperij).

Veel plezier met je 850

Blauweroffel

Ik heb me laten zien in het "Hoogste KM stand" topic... Dankje voor de tip. Wanneer ik de auto uit ga zuigen zal ik er verdacht op zijn... Misschien hebben we geluk.

The Demon

Ook van deze kant welkom, en veel veilige kilometers gewenst.

The Demon.

thuur

Citaat van: foeksiefoeks op 23-06-2009 17:20:31
HEY HARRO, CODE VAN MIJN VOLVORADIO (+ AUTO :P ) DIE IK AAN JE VERKOCHT HEB, HEB IK IN HET DASHBOARDKASTJE GELEGT, D8 DAT HET **** OF **** OF **** OF **** WAS OFZOW MOET JE MAAR EVEN KIJKEN, GROETJES ;) ( HET IS IN IEDER GEVAL 1 VAN DE 4 CODES   ;D ) BETER DAT 10X10X10X10=100.000 CODES  :eusa_whistle:

Zo, dat zal Harro fijn vinden. Z'n woonplaats+foto's zijn bekend en jij schreeuwt even de radiocode over de hele wereld. :P

Het zijn trouwens maar 6 cijfers, dus 6x6x6x6.

Welkom Harro!

Gr :D

Superskunkie

Daar heb je een punt thuur :) "bericht is verwijderd" Heb er even een persoon berichtje van gemaakt (A)
Citaat van: thuur op 24-06-2009 02:13:02
Citaat van: foeksiefoeks op 23-06-2009 17:20:31
HEY HARRO, CODE VAN MIJN VOLVORADIO (+ AUTO :P ) DIE IK AAN JE VERKOCHT HEB, HEB IK IN HET DASHBOARDKASTJE GELEGT, D8 DAT HET **** OF **** OF **** OF **** WAS OFZOW MOET JE MAAR EVEN KIJKEN, GROETJES ;) ( HET IS IN IEDER GEVAL 1 VAN DE 4 CODES   ;D ) BETER DAT 10X10X10X10=100.000 CODES  :eusa_whistle:

Zo, dat zal Harro fijn vinden. Z'n woonplaats+foto's zijn bekend en jij schreeuwt even de radiocode over de hele wereld. :P

Het zijn trouwens maar 6 cijfers, dus 6x6x6x6.

Welkom Harro!

Gr :D
Tonnie

harroschoon

volgens mij is het iets met 4 cijfers...