afstandsbediening.

Gestart door tomandy, 25-06-2009 20:40:30

Vorige topic - Volgende topic

tomandy

Hallo,

Wie heeft er een indicatie over het bereik van  een afstandsbediening voor de V70 1997. Ik moet vrij dicht, binnen een meter,  bij de auto staan om het te laten werken. Batterijtje van de afstandsbediening reeds vervangen.

thuur

Moet op een droge dag zeker tot 15 meter werken.

Welk merk batterij heb je gebruikt?
Ik heb er ook eentje vervangen door zo'n Chinacrap gevalletje: bereik is gedecimeerd t.o.v. een bijna lege Varta :-X

Is het op vaste plekken waar het bereik slecht is?
Kan een GSM- of hoogspanningsmast in de nabijheid staan wat iets fanatieke Tesla waardes geeft.

Gr 8)

rogerV701998

Ik heb een paar maanden geleden een nieuwe zender gekocht bij de dealer. Bereik is toch maar max 1 meter :eusa_think:

Gr. roger

tomandy

Vanmorgen beide, originele afstandsbedieningen getest, kom uit op ongeveer 2 -3 meter. Maar het is dan ook droog weer.
Bij regen ongeveer 1 meter.
Slecht contact lijkt me ook niet, want het werkt verder zonder haperen.

Groetjes,

Tomandy

tackle

staat er bij jou in de buurt een GSM mast? Of een grote zender? Dat wil de afstand nog al eens verkorten.

christianvanloon

De ontvanger van de CV, waar zit die en is die te vervangen? Waar is dat onderdeel te verkrijgen? Nummer?

Hebben mensen ervaring met het vervangen van de CV-ontvanger? Ik moet ook echt binnen 1 m. van de deur gaan staan voordat hij functioneert...erg lastig.

cas

Citaat van: christianvanloon op 07-01-2012 01:22:57
De ontvanger van de CV, waar zit die en is die te vervangen? Waar is dat onderdeel te verkrijgen? Nummer?

Hebben mensen ervaring met het vervangen van de CV-ontvanger? Ik moet ook echt binnen 1 m. van de deur gaan staan voordat hij functioneert...erg lastig.

ik heb er ervaring mee, het zit bovenop je tellerhuis. dus je topdek moet er vanaf. een nieuwe set kost iets rond de 200 euro.

heb je het dan overal zoals eerder werd gevraagd?

gr.
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....