michael jackson

Gestart door rifwachter, 26-06-2009 10:51:17

Vorige topic - Volgende topic

MartijnHS

Heel jammer dat MJ is overleden,een icoon uit de popwereld en heeft ook zeker een grote rol in mijn jeugd gespeeld.
Ten onder gegaan aan zijn eigen succes... RIP !

UserID6342

Citaat van: Claudia op 27-06-2009 15:00:20
Zag gister een vrouw op het journaal die vertelde dat ze naar haar werk was gegaan, daar zo moest huilen om MJ....en haar collega's begrepen het zó goed, dat ze maar naar huis moest gaan, of daarheen waar ze steun kon vinden.
Pfffffff.........het zal allemaal wel, maar ik vind dat erg ver gaan hoor!
Vind het maar griezelig, die massa-hysterie....en daar heeft mijn muzieksmaak niets mee te maken.
mee eens.

Misha

U heeft weer eens de spijker  op den kop geslagen, o grote Freudia !
:eusa_clap:
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Misha

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

willow

Claudia....die ook niet naar de Dam ging toen Kurt Cobain niet meer was.

Ga nooit naar de Dam al is er ook niemand meer. :eusa_angel:

petrolhead

Who the f*ck is MJ

willow

Voor wat betreft het wacko-gedeelte: de meeste beroeps-artiesten sporen niet helemaal. Hij was daar extreem in, maar hij was dan ook extreem goed, extreem rijk, enz.

Als je meer dan 20 milj. per jaar uitgeeft en minder ontvangt en nu een schuld van 200 milj. heb je het goed gedaan toch.

Theostek

Citaat van: The Saint op 27-06-2009 10:28:53
Citaat van: markey op 26-06-2009 19:49:27
helemaal mee eens Claudia, heb er nooits iets in gezien....

Kunnen jullie je eigen smaak hier niet gewoon buiten houden? Als Kiri Te Kanawa (ik moest het ook opzoeken..) overlijdt komen er overal ter wereld operaliefhebbers bijeen om dit unieke talent te herdenken. Ik heb R zelf niets mee, maar natuurlijk zou ik die mensen heel goed kunnen begrijpen! Je kunt toch gewoon het vakmanschap erkennen? Of gaan we nu zeggen dat Jackson er niets van kon?  :eusa_naughty:

Miljoenen en miljoenen mensen hebben concerten bezocht en muziek gekocht van Jackson. Mogen ze dan alstublieft zijn overlijden herdenken? Willen jullie het niet begrijpen, of is het gewoon ouderwetse afgunst?

of is het misschien de Hollandse spruitjesgedachte van "doe maar gewoon..."

Ikke gewoon niet begrijpuh..  :eusa_snooty:

Het gaat er niet om dat je een ander het herdenken misgunt....
Al gaan ze met z'n allen bij z'n kist waken tot de uitvaart!
Maar zo'n poppenkast als er nu van gemaakt wordt....griezelig!
En ik zou er hetzelfde over denken als mijn favo zanger zou overlijden.

Het ging mijns insziens mis toen men begon te klappen langs de weg toen Diana in een rouw-auto door de straten werd gereden.....toen men 'stille tochten' verzon.....men ging praten in termen als 'volgens het gedachtengoed van Pim', en dus maar een nieuwe partij verzon en deed wat Pim gedaan zou hebben.

Zag gister een vrouw op het journaal die vertelde dat ze naar haar werk was gegaan, daar zo moest huilen om MJ....en haar collega's begrepen het zó goed, dat ze maar naar huis moest gaan, of daarheen waar ze steun kon vinden.
Vind het maar griezelig, die massa-hysterie....en daar heeft mijn muzieksmaak niets mee te maken.

We leven in een land van vrijheid en menings uiting, iedereen verwerkt het op zijn/haar manier en gaat daar heel anders mee om dan andere.
Er zijn mensen overal ter wereld ook hier op het forum..die de dood van MJ niet kunnen bevatten omdat het een plotselinge dood was.
Of zijn muziek/persoonlijkheid nu wel/niet gewaardeerd wordt ! de meningen of uitingen zijn altijd verdeeld..!

Bedenk wel dat bepaalde meningen niet gewaardeerd worden, en kunnen een hetze worden of uitlokking tot?

De noemer hier is dan respect..
Wat betekent respect?
Respect betekent aanzien, eerbied of waardering, die men heeft voor  iemand vanwege zijn kwaliteiten, prestaties of vaardigheden. Het woord betekent oorspronkelijk "omzien naar", en vandaar "rekening houden met".

Respect wordt niet getoond en gaat in de tegenaanval van andere, dus is er geen respect voor de overledene! maar er is ook geen respect voor de (TS) topic starter.
Indien respect getoond wordt! zal er rekening gehouden moeten worden met iemand zijn mening?
Respect toon je dan door niet te reageren, ook al is men het er niet mee ééns of vind het een akelig mistery.

Op koninginnendag hebben 8 mensen het leven verloren, dus als er straks een jaar nadien aan de Naald bloemen worden neer gelegd is dat een massa hysterie?
Die mensen hebben gewoon pech gehad en moesten daar niet staan...

Ik denk dat de mod(s) uit respect een slotje moeten plaatsen?

Houdt het "Cool" airco is onze zorg en specialiteit.

animalT5R

Citaat van: Theostek op 27-06-2009 18:40:36

Kunnen jullie je eigen smaak hier niet gewoon buiten houden? Als Kiri Te Kanawa (ik moest het ook opzoeken..) overlijdt komen er overal ter wereld operaliefhebbers bijeen om dit unieke talent te herdenken. Ik heb R zelf niets mee, maar natuurlijk zou ik die mensen heel goed kunnen begrijpen! Je kunt toch gewoon het vakmanschap erkennen? Of gaan we nu zeggen dat Jackson er niets van kon?  :eusa_naughty:

Miljoenen en miljoenen mensen hebben concerten bezocht en muziek gekocht van Jackson. Mogen ze dan alstublieft zijn overlijden herdenken? Willen jullie het niet begrijpen, of is het gewoon ouderwetse afgunst?

Het gaat er niet om dat je een ander het herdenken misgunt....
Al gaan ze met z'n allen bij z'n kist waken tot de uitvaart!
Maar zo'n poppenkast als er nu van gemaakt wordt....griezelig!
En ik zou er hetzelfde over denken als mijn favo zanger zou overlijden.

Het ging mijns insziens mis toen men begon te klappen langs de weg toen Diana in een rouw-auto door de straten werd gereden.....toen men 'stille tochten' verzon.....men ging praten in termen als 'volgens het gedachtengoed van Pim', en dus maar een nieuwe partij verzon en deed wat Pim gedaan zou hebben.

We leven in een land van vrijheid en menings uiting, iedereen verwerkt het op zijn/haar manier en gaat daar heel anders mee om dan andere.
Er zijn mensen overal ter wereld ook hier op het forum..die de dood van MJ niet kunnen bevatten omdat het een plotselinge dood was.
Of zijn muziek/persoonlijkheid nu wel/niet gewaardeerd wordt ! de meningen of uitingen zijn altijd verdeeld..!

Bedenk wel dat bepaalde meningen niet gewaardeerd worden, en kunnen een hetze worden of uitlokking tot?

De noemer hier is dan respect..
Wat betekent respect?
Respect betekent aanzien, eerbied of waardering, die men heeft voor  iemand vanwege zijn kwaliteiten, prestaties of vaardigheden. Het woord betekent oorspronkelijk "omzien naar", en vandaar "rekening houden met".

Respect wordt niet getoond en gaat in de tegenaanval van andere, dus is er geen respect voor de overledene! maar er is ook geen respect voor de (TS) topic starter.
Indien respect getoond wordt! zal er rekening gehouden moeten worden met iemand zijn mening?
Respect toon je dan door niet te reageren, ook al is men het er niet mee ééns of vind het een akelig mistery.

Op koninginnendag hebben 8 mensen het leven verloren, dus als er straks een jaar nadien aan de Naald bloemen worden neer gelegd is dat een massa hysterie?
Die mensen hebben gewoon pech gehad en moesten daar niet staan...

Ik denk dat de mod(s) uit respect een slotje moeten plaatsen?

Theo,
Het is ten aller tijden een Discussie forum,en mag en zal een ieder  zijn eigen mening ventileren.
Slotje vind ik daarom ook wel een beetje overdreven[let wel MIJN mening,niks ten nadele van jou of een ander]
Mijn intereseerd het persoonlijk helemaal niks dat MJ is heengegaan,ik was er geen fan van,laten we maar zeggen  ;)
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

The Saint

Massa hysterie? Het gaat waarschijnlijk gewoon voorbij zonder problemen. Ik vind het juist mooi dat mensen over de hele wereld zich verbonden voelen door zo'n gebeurtenis. Net als met Elvis of Diana. Geschiedenis is het.

Ik vind het jammer dat de meeste Hollanders hier veel te nuchter voor zijn. Gun een ander gewoon zijn of haar idool, gun iemand een miljardenpubliek, en heb waardering voor mensen die barsten van het talent en met keihard werken de top hebben bereikt (ja ik weet, jullie vinden het 'nix').

No shirt no shoes, no pinball

haRtV70R

Kortom, goede artiest maar als persoon spoorde hij niet. Verre van dat.

Maar goed, zijn muziek hebben we nog en het ontspoorde gedeelte zijn we kwijt.  :eusa_whistle:
[move][/move]

rovelra

Citaat van: haRtV70R op 27-06-2009 20:06:19
Kortom, goede artiest maar als persoon spoorde hij niet. Verre van dat.

Maar goed, zijn muziek hebben we nog en het ontspoorde gedeelte zijn we kwijt.  :eusa_whistle:

Mooi omschreven....

gewoon peter

Citaat van: petrolhead op 27-06-2009 16:01:00
Who the f*ck is MJ

Charrel, je zou eens een keer je ogen kunnen opendoen en dan zien dat er meer in de wereld is.

RobbertC70

Dirty Diana!  De 5 gulden voor dat singeltje destijds is het enige geld wat hij aan mij verdient heeft.
Neemt niet weg dat het een groots artiest was en bla bla bla.  Die Moonwalk is goud waard, ik kan hem nog steeds niet. En God heb ik geoefend! (soms nog ;D)

Ik hoop dat de arme man nu eindelijk eens tot rust komt.

Jur