michael jackson

Gestart door rifwachter, 26-06-2009 10:51:17

Vorige topic - Volgende topic

henry classic v70

Het heeft even geduurd maar nu pas wordt het smullen....... :eusa_think:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

gewoon peter

Laserblue

Citaat van: gewoon peter op 29-06-2009 23:52:44
Citaat van: Laserblue op 29-06-2009 18:46:53
het is begonnen  ;D

http://www.telegraaf.nl/prive/4280508/___Michael_Jackson_al_twee_jaar_dood___.html?p=11,3

telegraaf lezen en dan volvo rijden, ook hier al aan het verworden?  :eusa_pray:

Ik wil ook 2.3 kind, een labrador en een blonde vrouw (laatste heb ik al)  ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

FRANQ

En dan te bendenken dat al die MJ haat werd veroorzaakt door een grote leugen.
Dat die aanklacht een leugen was was ik altijd al van overtuigd, maar nu is het ook in de media in het buitenland. Ik zeg niet dat de tekst klopt, het zal altijd onduidelijk blijven. Maar ik denk zelf dat het wel klopt.
Zou toch wel heel erg triest zijn dat die (arme) man de laatste jaren van zijn leven zo onwijs heeft geleden voor iets wat hij niet gedaan heeft.

Een troost, hij heeft nu eindelijk zijn welverdiende rust.

Citeer

After the sudden death of Michael Jackson Evan Chandler tells the truth.

In 1993, Chandler told a psychiatrist and police that he and Jackson had engaged in sexual acts that included oral sex, the boy gave detailed description of Jackson's genitals. The case was settled out of court for a reported $22 million, but the strain led Jackson to begin taking painkillers. Eventually he became addicted.

Now maybe for the remorse of his death Chandler decides to tell us the truth. " I never meant to lie and destroy Michael Jackson but my father made me to tell only lies. Now i can't tell Michael how much i'm sorry and if he will forgive me ".Evan Chandler was tape-recorded saying amongst other things, "If I go through with this, I win big-time. There's no way I lose. I will get everything I want and they will be destroyed forever...

Under the influence of a controversial father (Jordan Chandler) told his son to tell that Jackson had touched his penis.Jordan Chandler then told a psychiatrist and later police that he and Jackson had engaged in acts of kissing, masturbation and oral sex, as well as giving a detailed description of what he alleged were the singer's genitals.
" Now for the first time i can't bare to lie anymore. Michael Jackson didn't do anything to me, all was my father lies to escape from being poor."

Ik ga denk ik maar even een paar Lp's op cd zetten voor de vakantie :)
"Vroeger was ik schizofreen, nu gaat het wel goed met ons"

rifwachter

En nu kijken we naar zijn herdenkingsdienst.

Michael Jackson  R.I.P.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Laserblue

Ik zit ook even naar het circus te kijken maar moet zeggen dat ik Steve Wonder toch wel erg indrukwekkend vond  :)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

combinedforces

Indrukwekkend. Z'n dochter spant de kroon.

Goodbye childhood hero!

UserID6342

Niet gezien, had ook expres besloten om niet naar dat circus te kijken.

pooh

Citaat van: combinedforces op 07-07-2009 22:01:36
Indrukwekkend. Z'n dochter spant de kroon.

ja,acherme. Dat was wat ik de hele tijd bedoelde, voor haar was hij de vader en dan kan de hele wereld zeggen dat je pa gek is, dat doet er gewoon niet toe.

Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html

Kingfisher

Citaat van: Laserblue op 30-06-2009 09:31:54
Citaat van: gewoon peter op 29-06-2009 23:52:44
Citaat van: Laserblue op 29-06-2009 18:46:53
het is begonnen  ;D

http://www.telegraaf.nl/prive/4280508/___Michael_Jackson_al_twee_jaar_dood___.html?p=11,3

telegraaf lezen en dan volvo rijden, ook hier al aan het verworden?  :eusa_pray:

Ik wil ook 2.3 kind, een labrador en een blonde vrouw (laatste heb ik al)  ;D

Je vergeet de twee-onder-een-kap ;)

elianmars

We hebben nu het concert op RTL5 aan staan. Hij staat me daar een partij te playbacken............  :eusa_think:

pooh

Citaat van: elianmars op 07-07-2009 22:13:18
We hebben nu het concert op RTL5 aan staan. Hij staat me daar een partij te playbacken............  :eusa_think:

ach ja, dat doen er zoveel ;)

Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html

elianmars

Citaat van: pooh op 07-07-2009 22:28:13
Citaat van: elianmars op 07-07-2009 22:13:18

ach ja, dat doen er zoveel ;)

Ik weet 't. Alleen zijn de snellere nummers niet om aan te horen (blijkbaar wel live), maar de ballads klinken heel goed (vanaf CD  :eusa_shhh:).

bupozaanstad

Ach wat zal ik zeggen? Door vele vergruisd en door andere gewaardeerd, mijn smaak is het niet maar welk concert je ook ziet het is perfectie ten top. Kan menig artiest een voorbeeld aan nemen!

elianmars

Citaat van: bupozaanstad op 07-07-2009 22:32:18
Ach wat zal ik zeggen? Door vele vergruisd en door andere gewaardeerd, mijn smaak is het niet maar welk concert je ook ziet het is perfectie ten top. Kan menig artiest een voorbeeld aan nemen!

Ik ben zelf ook ooit bij een concert van hem geweest. Ben blij dat ik daar geweest ben. Als je er zelf bij bent is 't sowieso geweldig.

Ik wist alleen niet dat hij niet alles live zong tijdens z'n concerten.