Model brandstofpomp?

Gestart door viking_in_shorts, 27-06-2009 10:41:04

Vorige topic - Volgende topic

viking_in_shorts

Zojuist op blocket deze advertentie gezien: onderdelen te koop

Waar -onder andere- een benzine pomp voor een S60 te koop staat voor zo'n 50 euro.

Aangezien ik vermoed dat mijn pomp aan het overlijden is:
- past dit in mijn c70?
- is dat een redelijke prijs?
- kan ik dit zelf overzetten?

Bvd!

Snellebaksteen

Op het plaatje ziet het er uit als de zelfde pomp die bij mij in de 850 zit. Ik heb destijds bij Scancar het dubbele betaald er voor. Klinkt als een goede deal dus!

Ik heb destijds ook een soort strip verhaal gemaakt over hoe je dat ding vervangt. Is erg simpel.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Jeroentjuh

Ik heb nog wel een brandstofpomp behuizing liggen, kun je het spul er zo inbouwen, strax dan al1 oude eruit en nieuwe met1 weer in....... ;)

viking_in_shorts

euh - ok... Behuizing moet er dus ook nog omheen :eusa_think:

Zal nog eens gaan zoeken naar een how-to van de pomp, want de vorige keer snapte ik de zoek-functie niet.

@ jeroentjuh - bedankt voor 't aanbod maar vergeet niet dat ik n stukkie verder weg woon ...

Jeroentjuh

Citaat van: viking_in_shorts op 27-06-2009 11:43:33
euh - ok... Behuizing moet er dus ook nog omheen :eusa_think:

Zal nog eens gaan zoeken naar een how-to van de pomp, want de vorige keer snapte ik de zoek-functie niet.

@ jeroentjuh - bedankt voor 't aanbod maar vergeet niet dat ik n stukkie verder weg woon ...

Of gewoon die pomp in de huidige behuizing zetten ;) maar met een extra behuizing is het strax alleen ff pomp wisselen en weer rijden. Had er idd niet aan ged8 dat je ff iets verder weg woont  :eusa_wall:

Kijk anders hier ook ff.....
http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,19791.0.html

viking_in_shorts