Stotteren V70 TDI (met warme motor)

Gestart door willem169, 23-12-2008 12:46:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

v40pokemon

Heb je de Luchthoeveelheidsmeter al eens gecontroleerd? Blijkt vaak de boosdoener te zijn

willem169

Ik neem aan dat dat iets anders is dan de Lucht Massa Meter?!
Want de LMM heb ik al vervangen (dure grap!).

v40pokemon

Citaat van: willem169 op 29-12-2008 09:23:53
Ik neem aan dat dat iets anders is dan de Lucht Massa Meter?!
Want de LMM heb ik al vervangen (dure grap!).
Soms gaat deze 300000km mee en soms maar 30000. Je hoort de gekste verhalen. Ik heb nu 390.000 erop staan en bij 310.000 is de originele vervangen. Nu is deze weer defect...

willem169

Maar, bedoel je hetzelfde als ik? De LMM zit tussen het luchtfilterhuis en het inlaatspruitstuk.

Ludo

luchtmassameter of hoeveelheidsmeter is hetzelfde, het heeft dezelfde functie...

Oppidom

Goedemiddag,

Ik ben al bijna de hele middag aan het rondneuzen om te kijken wat de foutcodes kunnen zijn van mijn v70 tdi '98. Vanmiddag zijn alle foutcodes uitgelezen en hieruit blijkt dat er iets mis is met de lmm/lhm. Volgens overige berichten op dit forum heeft een tdi geen lmm maar een lhm integenstelling tot de gewone diesels (iets te maken met turbo?:-\)
Maar door deze posts begin ik te twijfelen, zit er nou wel een lmm in? of is het toch een lhm?

Met vriendelijke groeten
Adriaan

ps, weet iemand hoe je lhm reinigd/vervangt/ uberhaupt los krijgt :eusa_shifty:

kyro

Citaat van: Oppidom op 08-07-2009 17:18:19
Goedemiddag,

Ik ben al bijna de hele middag aan het rondneuzen om te kijken wat de foutcodes kunnen zijn van mijn v70 tdi '98. Vanmiddag zijn alle foutcodes uitgelezen en hieruit blijkt dat er iets mis is met de lmm/lhm. Volgens overige berichten op dit forum heeft een tdi geen lmm maar een lhm integenstelling tot de gewone diesels (iets te maken met turbo?:-\)
Maar door deze posts begin ik te twijfelen, zit er nou wel een lmm in? of is het toch een lhm?

Met vriendelijke groeten
Adriaan

ps, weet iemand hoe je lhm reinigd/vervangt/ uberhaupt los krijgt :eusa_shifty:

in je '98er tdi zit 'n lmm