Hoe snel is de jouwe ?

Gestart door rovelra, 07-07-2009 19:34:52

Vorige topic - Volgende topic

850estatetdi

V70geRwin

Citaat van: Hans Duiven op 04-12-2013 01:26:26
http://www.speedtest.net/result/3142677831.png

Gezellig aan het ergeren bij KPN glasvezel tot aan de deur

Ziggo presteert gewoon een keer beter.
Eind van KPN abbo dus.

Prima ping.
Wel fijne upload!
Wat kan je nu niet wat je met een grotere download wel kan?

BBS

En hier het standaard abbo van de ziggo...

Een genot in vergelijk met de Koninklijke Prutsers Nederland.... Ziggo is ook nog eens een paar euro /maand goeiekoper ook :D
Volvoloos....

Hans Duiven

Glasvezel KPN: Hele familie online en Bart is boven WOW aan het gamen

big ben

ramonmartin

Ik moet nog steeds die verdomde router een keer er tussen uit halen, kijken of ik dan de 150Mb/s ga halen die ik eigenlijk zou moeten hebben.

V70geRwin

Niet slecht maar toch zijn we bezig met glasvezel  ;D

Domaso

Citaat van: ramonmartin op 29-01-2014 23:11:48
http://www.speedtest.net/result/3268646065.png

Ik moet nog steeds die verdomde router een keer er tussen uit halen, kijken of ik dan de 150Mb/s ga halen die ik eigenlijk zou moeten hebben.

Ik maar denken dat ik ver van de beloofde 150 afblijf...

Misschien ook maar eens de router weghalen.
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

ramonmartin

Ik weet dat ik in de tijd dat ik alleen een kabel had lopen, ik wel aan de 120Mb/s kwam.
Sinds dat ik hier ook een wifi netwerk heb aangelegd voor de tablet van de vrouw heb ik dit verlies, dus het moet haast wel daar aan liggen.

widebody

Citaat van: ramonmartin op 30-01-2014 12:58:37
Ik weet dat ik in de tijd dat ik alleen een kabel had lopen, ik wel aan de 120Mb/s kwam.
Sinds dat ik hier ook een wifi netwerk heb aangelegd voor de tablet van de vrouw heb ik dit verlies, dus het moet haast wel daar aan liggen.

Heb je cat.6 kabels liggen en een router die de hoge doorvoersnelheid makkelijk aankan?
Heb je via de wifi kanalen genoeg ruimte? Ook op de kanalen die er direct naast zitten?

Anders even via de wifi-analyzer(app) het beste kanaal opzoeken. Scheelt veel als je deze stappen doorlopen hebt.

Succes!

-D©©©L-

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

kulk

Fair enough, even controleren van de week of het ongeveer is wat UPC belooft  :eusa_think:

Broabander

EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

-D©©©L-