We blijven bij Volvo...!

Gestart door 850-2.520V-Driver, 09-07-2009 19:55:00

Vorige topic - Volgende topic

Volvo850 93

Mooie auto en veel plezier ermee

Mvg Dennie

850-2.520V-Driver

Geen echte update, alles gaat gewoon z'n gangetje :)
Maar ga nog wel updaten binnenkort, er is nog wel wat te vertellen denk ik.

Wilde wel graag even wat fotootjes showen...

Helaas telefoonpics omdat ik geen zin had om de dslr te pakken.
Dat doe ik wel als ik weer eens mooie foto's van de bolide wil maken...

Gisteren weer even gebruik gemaakt van het 3-stappenplan van:

Daarna nog wat foto's van het huis gemaakt:

En de tuin:

De foto van de auto is helaas wat minder fraai geworden...:

Groeten,

Hasse

elianmars

Sem

Hoi Hasse,

Wat een mooie auto heb je... ik krijg echt altijd kriebels bij een zo'n mooi 850... echt veel meer dan bij m'n eigen S70, maar ik vind een 850 dan ook altijd al mooier..

Hoe kom je er eigenlijk bij dat je een GLT hebt? Volvo gebruikt in Nederland al vanaf eind '94 (oktober?) deze type aanduiding niet meer...  toen kwamen er allemaal "line's"...  Sports-Line, Luxury-Line, Exclusive-Line, etc.. etc..

Jij hebt een Volvo 850 2.5i 20v Sports-Line... een geen GLT.. alle 850 met die donkere achterlichten hebben een "Line" ipv een GLE of GLT. (sports-line heeft volgens mij een lederen stuurwiel, mistlampen, beetje verlaging en dikkere stabilisatoren, "Cetus" lm velgen en nog wat zaken...)

Wat een heerlijke velgen heb je overigens... zoek al een tijdje naar zulke mooie Comets....

Veel plezier met je auto.

850-2.520V-Driver

Citaat van: elianmars op 31-05-2010 09:19:36
8) !!!!

Thanks man :) Blijft een mooie kleur hè ;)

Citaat van: Sem op 31-05-2010 09:46:30
Hoi Hasse,

Wat een mooie auto heb je... ik krijg echt altijd kriebels bij een zo'n mooi 850... echt veel meer dan bij m'n eigen S70, maar ik vind een 850 dan ook altijd al mooier..

Hoe kom je er eigenlijk bij dat je een GLT hebt? Volvo gebruikt in Nederland al vanaf eind '94 (oktober?) deze type aanduiding niet meer...  toen kwamen er allemaal "line's"...  Sports-Line, Luxury-Line, Exclusive-Line, etc.. etc..

Jij hebt een Volvo 850 2.5i 20v Sports-Line... een geen GLT.. alle 850 met die donkere achterlichten hebben een "Line" ipv een GLE of GLT. (sports-line heeft volgens mij een lederen stuurwiel, mistlampen, beetje verlaging en dikkere stabilisatoren, "Cetus" lm velgen en nog wat zaken...)

Wat een heerlijke velgen heb je overigens... zoek al een tijdje naar zulke mooie Comets....

Veel plezier met je auto.

Thanks voor de complimenten Sem! Die opmerking heb ik inderdaad al eens eerder gehad en heb nu dan ook maar de topictitel even aangepast ;)
Heb alleen geen idee welke ''line'' ik nu eigenlijk heb... Als jij zegt Sports-Line, geloof ik je meteen! Al mis ik dan wel de mistlampen.... De verlaging zie ik ook niet echt en de dikkere stabilisatoren weet ik eerlijk gezegd zo ook niet. Het lederen stuurwiel en de Cetus velgen klopt dan wel weer!

De Comets, daar ben ik zelf ook heel blij mee! Heb ze onlangs geheel op laten knappen en poedercoaten, dus laten we hopen dat ze nog lang zo netjes blijven ;D

Nogmaals thanks!

Groeten,

Hasse

Sem

Citaat van: 850-2.520V-Driver op 31-05-2010 21:10:03
Thanks voor de complimenten Sem! Die opmerking heb ik inderdaad al eens eerder gehad en heb nu dan ook maar de topictitel even aangepast ;)
Heb alleen geen idee welke ''line'' ik nu eigenlijk heb... Als jij zegt Sports-Line, geloof ik je meteen! Al mis ik dan wel de mistlampen.... De verlaging zie ik ook niet echt en de dikkere stabilisatoren weet ik eerlijk gezegd zo ook niet. Het lederen stuurwiel en de Cetus velgen klopt dan wel weer!

Gek he? Mijn vrouw had ook een 850 Sports-line en had ook geen mistlampen, terwijl het wel in de prijslijst staat...   die verlaging merk je wel als je in een 850 gaat rijden zonder sportonderstel...  Mijn S70 is een Exclusive-Line... dus bomvol leuke opties, maar geen bochtenridder... die 850 van mijn vrouw ging echt veel lekkerder door de bocht!

Bij Ditoz.nl (verzekeringen) kan je altijd je kenteken invoeren voor een offerte... als je dat doet zie je meteen wat voorn type je hebt! Erg handig!  Anders kunnen ze het altijd bij de dealer in de computer zien..

Sem

rogerV701998

Citaat van: Sem op 31-05-2010 22:40:08

Gek he? Mijn vrouw had ook een 850 Sports-line en had ook geen mistlampen, terwijl het wel in de prijslijst staat...   die verlaging merk je wel als je in een 850 gaat rijden zonder sportonderstel...  Mijn S70 is een Exclusive-Line... dus bomvol leuke opties, maar geen bochtenridder... die 850 van mijn vrouw ging echt veel lekkerder door de bocht!

Bij Ditoz.nl (verzekeringen) kan je altijd je kenteken invoeren voor een offerte... als je dat doet zie je meteen wat voorn type je hebt! Erg handig!  Anders kunnen ze het altijd bij de dealer in de computer zien..

Sem

Ik ga er even vanuit dat je het over Ditzo hebt?

Ik krijg van hun 10 kleppen extra!! :eusa_dance: ;D

Freakybaby

Citaat van: rogerV701998 op 01-06-2010 00:11:06

Sem

http://img576.imageshack.us/img576/8055/ditzo.jpg

Ah, geef ze eens terug! RDW heeft mij er 10 afgepakt.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Sem

Citaat van: Freakybaby op 01-06-2010 08:56:16

Gek he? Mijn vrouw had ook een 850 Sports-line en had ook geen mistlampen, terwijl het wel in de prijslijst staat...   die verlaging merk je wel als je in een 850 gaat rijden zonder sportonderstel...  Mijn S70 is een Exclusive-Line... dus bomvol leuke opties, maar geen bochtenridder... die 850 van mijn vrouw ging echt veel lekkerder door de bocht!

Bij Ditoz.nl (verzekeringen) kan je altijd je kenteken invoeren voor een offerte... als je dat doet zie je meteen wat voorn type je hebt! Erg handig!  Anders kunnen ze het altijd bij de dealer in de computer zien..

Sem

Uh.. ja..  in ieder geval niet Datzo...  ;D  Maar uh.. ik begrijp dat je een 10v hebt? Dan vraag ik me af of de info bij Ditzo.nl wel betrouwbaar is.... al zie ik wel dat jij een import hebt en daar kan het natuurlijk wel fout zijn gegaan..

850-2.520V-Driver

Citaat van: Sem op 01-06-2010 09:47:17
Citaat van: Freakybaby op 01-06-2010 08:56:16

Sem

Uh.. ja..  in ieder geval niet Datzo...  ;D  Maar uh.. ik begrijp dat je een 10v hebt? Dan vraag ik me af of de info bij Ditzo.nl wel betrouwbaar is.... al zie ik wel dat jij een import hebt en daar kan het natuurlijk wel fout zijn gegaan..

Had ook ff gecheckt, maar ik heb gewoon overal 20 kleppen ;D

Ditzo geeft idd in 1ste instantie een Sportsline aan, maar ik kan 't ook weer zo aanpassen naar Comfort, Luxury, Exclusive of gewoon 2.5 20V......

Geen idee wat de verdere verschillen zijn. Ik vind 'm comfortabel, lux, exclusief en sportief 8)

850-2.520V-Driver

Vorige week nog beloofd een update te plaatsen, 't was alleen wel even hard nadenken over wat ik ge-update heb de afgelopen tijd.
De grootste update sinds de laatste is dat ik de Comets weer helemaal strak heb :)
Enkele velgen hadden minimale stoeprandschade en 1tje moest nog gericht worden na m'n ongelukje ergens in februari ofzo.
Dus alle 4 naar http://www.wheelcare.nl gebracht alweer ze helemaal strak gemaakt zijn en daarna gepoedercoat. Nu netjes zien te houden...

Verder lag er al bijna een jaar een ''nieuw'' bovendek klaar voor montage en aangezien ik de dimmer voor de dashboardverlichting toch moest vervangen, heb ik 't bovendek toen ook maar meteen eens meegenomen! Helaas krijg ik 't ''hoekje'' rechts naast het regelpaneel van de airconditioning nog steeds niet netjes aansluitend... Kit ertussen lijkt me geen optie, dus...... tips?

Om af te sluiten, vandaag hebben de Roffel op 213dkm gezet! Over 37dkm mag dus eindelijk de inloopolie eruit ;)

Gisteren de DSLR gepakt en erachter gekomen dat wij toch vrij weinig leuke plekken hebben, maar toch... zie de foto's!

Ik ben echt gek op DOP ;D

Groeten,

Hasse

Ludo

Citaat van: 850-2.520V-Driver op 06-06-2010 18:54:04
Vorige week nog beloofd een update te plaatsen, 

En wij maar wachten.
Kun je nagaan, hoe traag dit project is.  ;D

Het ziet er wel weer mooi uit.
Alleen die strip onder de benzinetank zou ik weghalen, die doet toch niks...

;)

Thijssie!

Ziet er prachtig uit! Je bent alleen een V verloren :evil:

peteRRR

Goh man,jij maakt stoere foto,s.
En de achterbak indeling is een 10+ :eusa_clap:
Een mooie kleur voor de 850.

Groet
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Jeff

Gave foto;s man ziet er goed uit! :)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)