rubbermat / bak voor achterin mijn v70 classic

Gestart door straat, 11-07-2009 17:55:29

Vorige topic - Volgende topic

straat

Beste Roffelaars!

Ik heb sinds een maand een mooie roffel uit 1999 (v70). Wat een genot! Echter, nu duik ik nogal vaak, maar ik vind het zonde om dat zeewater zo achterin mijn bakkie te laten druipen. Er is van alles te koop qua matten en kuipen voor achterin de kofferbak. Kan iemand mij adviseren welke ik het beste kan aanschaffen? De originele volvo matten / kuipen zijn mooi maar wel erg duur... Of is dit het investeren waard? Dit, ivm slechte pasvorm / kwaliteit van niet originele matten / kuipen... Wie o wie heeft er advies..of beter heeft er nog wat moois liggen 2e hands wellicht:)

Graag hoor ik van jullie!

thuur

big ben

walter leever

Citaat van: straat op 11-07-2009 17:55:29
Beste Roffelaars!

Ik heb sinds een maand een mooie roffel uit 1999 (v70). Wat een genot! Echter, nu duik ik nogal vaak, maar ik vind het zonde om dat zeewater zo achterin mijn bakkie te laten druipen. Er is van alles te koop qua matten en kuipen voor achterin de kofferbak. Kan iemand mij adviseren welke ik het beste kan aanschaffen? De originele volvo matten / kuipen zijn mooi maar wel erg duur... Of is dit het investeren waard? Dit, ivm slechte pasvorm / kwaliteit van niet originele matten / kuipen... Wie o wie heeft er advies..of beter heeft er nog wat moois liggen 2e hands wellicht:)

Graag hoor ik van jullie!
Ik heb zo'n bak(rubber)achterin,voor de "hondjes",rand is ongeveer 3 cm hoog,te koop bij de dealert.
Dat is 'm Ben

henry classic v70

Er staan een aantal van die rubberen matten op marktplaats.
Onderdelen/Volvo > v70 > pag. 4 of 5 In H.I. Ambacht voor 20,=
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4