storing tracks

Gestart door trimix, 14-07-2009 18:54:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

trimix

iemand idee   krijg storing  1-2-2 op A7    en tracks lampje brand niet als ik dit wil inschakelen via schakelaar  als  de auto op  winterstand staat (aut)
dan brand het lampje wel

iemand een idee

lees hier  storing  wieltoerental sensor  rechts voor   ???

mehn

Aangezien je met een foutcode komt ga ik er maar vanuit dat je een <MY1996 850 hebt.
In dat geval hoort het TRACS lampje in het dashboard nooit te branden (alleen bij contact aan voor het starten), Alleen het oranje lampje dat in de schakelaar zit brandt als TRACS aanstaat.

Het enige lampje dat (in het dashboard) moet gaan branden als de automaat in winterstand staat is de oranje pijl.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

thuur

122 kun je negeren, die lees je haast standaard op A7 uit. Dat is dat het motortemp.signaal langer dan 62,5 ms niet is aangekomen. Kan ook zijn dat je diagnosefuncties (mode 3) hebt uitgevoerd, dat geeft ook deze foutmelding.

TRACS brandt wel als je de auto op contact zet?

Ik denk gewoon een vuile/defecte schakelaar. Gooi de knop eens een keer of 20 stevig op en neer (contact uit), kijk of dat helpt.


Gr 8)

trimix

ok bedankt voor de reacties  weer   dus als ik gewoon de schakelaar tracks aanzet  moet niet dat pijltje  branden    dat brand alleen in winterstand dan ??



mehn

Citaat van: trimix op 17-07-2009 19:03:20
ok bedankt voor de reacties  weer   dus als ik gewoon de schakelaar tracks aanzet  moet niet dat pijltje  branden    dat brand alleen in winterstand dan ??

Precies. Die pijl is niet van de TRACS maar van je automaat. Pijl gaat branden in de winterstand, óf als de pook in de 2 of L staat i.p.v. D.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD: