850 under seat sub installatie

Gestart door Gaumata, 17-07-2009 15:06:48

Vorige topic - Volgende topic

Gaumata

Hallo iedereen, het is weer eens lang geleden dat ik op het forum was maar na alle vakanties, werk, etc ben ik weer terug.

voor iedereen gaat zeggen ; zoek het forum , dat heb ik gedaan maar ik wil maar 1 ding weten.

Gisteren heb ik de originele 6 speaker config van mijn 855 eens onderhanden genomen en het volgende is er in gegaan:

Voor ; Focal Acces 130 A1 ( compo setje)
achter : Focal Polyglass 130 cvx ( coaxiaal)
en voor de extra ondertonen om het mooi af te romen heb ik een Focal BUS 20 underseat woofer genomen.

Nu zitten de voor en achter speakers er al in en klinkt wel strak, alleen de deuren gaan nogal trillen achterin bij hoge belasting :-\ dus daar zoek ik nog wat voor.
Maar dan nu de ham vraag,  waar kan ik in hemels naam de stroom vandaan trekken ? ik heb een power kabel bijgeleverd gekregen die moet dus naar de accu.
De underseat gaat naar de rijders stoel, alleen ik heb een probleem. Volgens de Volvo garage moet er bij het "koppelings" pedaal een kap zitten die naar de motor ruimte leid , enkel ik heb een automaat.
Hoe hebben jullie dat opgelost of ervaringen mee?

Laserblue

je deuren dempen  ;)

kabel kun je door één van de loze thules halen, kijk even van onder de motorkap.
(waarschijnlijk rechts van je motorsteun)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

rovelra

onder de abs unit licht een lege kabel huls , daar kun je de kabel door heen duwen (deze komt achter het koppelings pedaal binnen)

Gaumata

k bedankt heren, ik ga het van de week proberen mocht ik beter zijn. heb zware keel ontsteking dus kan even niets :D