x

Gestart door everlast, 18-07-2009 20:31:03

Vorige topic - Volgende topic

Ben

The Saint

Ben blij toe. Ik dacht al, als iedere willekeurige forummer zo kan schrijven, dan voel ik me wel een analfabeet...
No shirt no shoes, no pinball

walter leever

Is idd wel niet zo netjes,maar ik denk dat Bas daar zelf 't beste over kan oordelen(wat ie ermee moet doen ;)

Even iets anders,op de foto van het betreffende artikel heeft ie ze nog alletwee(de R  :eusa_drool: en de E :eusa_drool:,nou rijdt hij rond met een felgele M3,ook niet slecht,maar ik vond die E500 wel mooier),ach ja in iedergeval heeft ie de R nog ;D.

jan piet

Citaat van: walter leever op 19-07-2009 20:28:32
Is idd wel niet zo netjes,maar ik denk dat Bas daar zelf 't beste over kan oordelen(wat ie ermee moet doen ;)

Even iets anders,op de foto van het betreffende artikel heeft ie ze nog alletwee(de R  :eusa_drool: en de E :eusa_drool:,nou rijdt hij rond met een felgele M3,ook niet slecht,maar ik vond die E500 wel mooier),ach ja in iedergeval heeft ie de R nog ;D.
Volgens mij heeft ie een R en een M3. En een E. voor tussen de lakens... 8) ;D

gr,JP

Misha

Citaat van: Rayman op 19-07-2009 16:44:59
Citaat van: Vulk op 19-07-2009 14:05:19
Even screenshot genomen voor het geval hij het verwijderd... Ik vind dit echt niet kunnen.

www.vulk850.be/plagiaat.JPG

Wauw...

F-5 tornado in een glas water  :eusa_eh:

Inderdaad, hoog LB gehalte.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

RNB

ach, als je de post erboven lees wordt het (voor mij dan) duidelijk dat hij het ook gevonden heeft ergens.

CiteerBest leuk om te lezen hoor.... Toen ik voor het eerst een Saab kocht werd me gevraagd of ik dan ook zo'n geruit hoedje ging kopen. Die pijp denk je er vanzelf bij. Ach wat maakt het uit, sommige mensen rijden een auto, anderen een Saab uit overtuiging.... Ik moet nog ergens een leuk artikel kunnen opduiken over dit onderwerp..... Ging weliswaar over Volvo, maar was 1 op 1 op Saab te plakken. Ff zoeken..

:)

Vulk

Ja, maar hij heeft wel die namen veranderd???

Mijn screenshotje is enkel voor de referentie. Ik ga hem niet aangeven of het doorspelen aan die Bas ofzo. Maar als er iets van zou komen, dan is het "bewijsmateriaal" anders wel vlug weggenomen.

Misha

Geen mooier compliment voor een artiest dan plagiaat.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Vulk