x

Gestart door everlast, 18-07-2009 20:31:03

Vorige topic - Volgende topic

everlast

x
x

t5karel

Hahahaha,verhaal klopt wel aardig :D
Onze dochter zat in Haren op ballet(ik had het ook liever anders gezien :-\ ;D)Had je die vrome koppen moeten zien toen wij voor,t eerst aan kwamen rijden daaro(na 15 min rijden was de Ferrita altijd precies goed op temperatuur ;D)
Wij dronken meestal ook ff een koppie koffie bij Rodenburg ;D
Maar het klopt dat je bijna je nek breekt over de 850,s en de 940,s en soms ook nog wel 240,s
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Boeijke

Is dat niet een stuk van Bas v Putten??

willem

JayJ

En wij van Autohûs Haren hebben 70% van de Volvo's uit Haren in onderhoud. Ik zie ze elke dag voorbij komen, heel apart volk de volvo rijders uit Haren.
Draait nu 296pk, 508Nm en een emmer op 1

t5karel

Citaat van: JayJ op 18-07-2009 20:55:55
En wij van Autohûs Haren hebben 70% van de Volvo's uit Haren in onderhoud. Ik zie ze elke dag voorbij komen, heel apart volk de volvo rijders uit Haren.
:eusa_shifty:  :eusa_snooty:
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

JayJ

Citaat van: t5karel op 18-07-2009 21:03:58
Citaat van: JayJ op 18-07-2009 20:55:55
:eusa_shifty:  :eusa_snooty:

Nja goed, 70% is misschien beetje overdreven. Maar het merendeel woont in Haren ;). En de 240, 940 en 960 rijders zijn echt apart. Net zo gek als wij, zoals wij van de 850/x70 houden. Hele goede klanten!
Draait nu 296pk, 508Nm en een emmer op 1

jan piet

Citaat van: Boeijke op 18-07-2009 20:51:10
Is dat niet een stuk van Bas v Putten??

willem
Da's inderdaad héél erg gejat, en de naam van E. aangepast tot Karen, als enige wijziging.... Stond half jaartje geleden als colomn in Autoweek. Laat onze Volvo Ridder dat maar niet zien, heeft ie wellicht een auteursrechtelijk probleem(pje) ( Afhankelijk van de bui van Bas..)

Gr,JP

ief

Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

Vulk

Even screenshot genomen voor het geval hij het verwijderd... Ik vind dit echt niet kunnen.

www.vulk850.be/plagiaat.JPG

t5karel

Hij krijgt nog complimenten ook over ''zijn'' verhaal ;D

Rayman

Citaat van: Vulk op 19-07-2009 14:05:19
Even screenshot genomen voor het geval hij het verwijderd... Ik vind dit echt niet kunnen.

Wauw...

F-5 tornado in een glas water  :eusa_eh:

Laserblue

Citaat van: Rayman op 19-07-2009 16:44:59
Citaat van: Vulk op 19-07-2009 14:05:19

Wauw...

F-5 tornado in een glas water  :eusa_eh:

;D je moet je toch èrgens druk om maken?  ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

petrolhead

tjonge tjonge, ik vraag me af of die begrijpt wat die gedaan heeft; ik denk het van niet.
Ik ben benieuwd naar deel 2; zal waarschijnlijk gaan over dat hij de "nieuwe" 855 R uit Zwitserland aan het halen is.

everlast

Citaat van: petrolhead op 19-07-2009 17:30:11
tjonge tjonge, ik vraag me af of die begrijpt wat die gedaan heeft; ik denk het van niet.
Ik ben benieuwd naar deel 2; zal waarschijnlijk gaan over dat hij de "nieuwe" 855 R uit Zwitserland aan het halen is.

je hebt helemaal gelijk,ik had gelijk de politie gebeld,schandalig!!!

coyote1980

Citaat van: petrolhead op 19-07-2009 17:30:11

Maar dat heeft die Bas van Putten toch ook gedaan?  ???

O wacht, ik snap hem!  :P
1995 Volvo 850 T-5R Cream Yellow
1995 Volvo 480 Turbo Collection#12 Dark Green Metallic