vraagje dakrails, nieuwe roofrails

Gestart door johnn54, 20-07-2009 20:57:00

Vorige topic - Volgende topic

johnn54

Even een kleine update over de dingetjes die moesten gebeuren aan mijn roffel (genoemd bij mijn 'voorstellen' http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,32726.0.html )
De zijknipperlichten zijn gemonteerd en de verlichting achter mijn verwarmingsknoppen doet het ook weer evenals het lampje van de sigarettenaansteker.
Dan de volgende 'klus(jes)' waarvoor ik antwoorden zoek  ;D
Ik vraag mij af hoe je de dakstrips eraf krijgt (geef het toe....ik ben geen techneut  ;) )
Dit zou handig zijn om ze te bewerken.
Mogelijk schaf ik ook wel dakrails aan...maar dan gelijk de vraag (na het verwijderen van de strips) hoe bevestig je die dan??
Blijven over de achterlichtunits....(zijn wat mat en mogelijk eens vervangen voor 'glimmende')......maar dat is een karwei wat (nog) geen prio heeft.

marc-850

johnn54

Citaat van: marc-850 op 20-07-2009 22:32:37
Check dit maar eens...
Behoeft verder geen toelichting  ;D

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,13911.msg228403.html#msg228403
Bedankt.....daar kan ik (denk ik) wel wat mee  :)

johnn54

Weer even een update en gelijk een vraag(je)
We hebben roofrails gekocht (leuk prijsje van een forumlid (ben alleen zijn forumnaam vergeten te vragen  :eusa_wall: )).
Zijn helemaal mooi gemaakt en kunnen er nu op.
Tot zover de update....en dan nu de vraag.
Is er iemand in de omgeving van R'dam die weet hoe dit moet en mij daar bij kan en wil helpen.
Ik ben zelf absoluut niet echt een 'techneut' dus het helpen zal er voor een groot deel op neer komen dat degene die zich aanbied, er grotendeels mee aan het werk is en ik dus gedienstig gereedschap aangeef, dingen vasthouden en belangstellend kijk hoe e.e.a. gaat (zodat ik het een volgende keer wél zelf kan 8) )
De strips gaan we daarna dan ook mooi maken en die worden dan tzt weer in de aanbieding gedaan ;)

Ik hoor graag wie zich hier voor wil 'aanbieden' om eventueel een afspraak te maken :)