tracs lampje

Gestart door kawa11, 22-07-2009 20:08:03

Vorige topic - Volgende topic

kawa11

ik heb daar een probleempje tijdens het rijden blijft het tracs en het abs lampje branden op het dashboard dit is niet altijd het geval soms gaat het uit nadat ik de motor start en weg rij en soms blijft het permanent branden,en dit atijd in kombinatie met het abs lampje ??? ??? ??? ik rij een 850 2,5 bj feb 96 en ik kan de schakelaar drukken zoveel ik wil tracs blijft branden (en abs) dat is ook wat ik niet snap staan die beiden met elkaar in verbinding? of is dit toeval dat ze beiden tegelijk branden want dit gebeurt ook tijden het rijden kilometer lang is niets te zien en opeens branden ze beide.  ??? grtn marcel

elianmars

Een veel voorkomende klacht bij onze wagens. De solderingen in de ABS controller zijn niet al te best uitgevoerd.

De oplossing is om de solderingen beter uit te (laten) voeren.

Er is al heel veel hierover besproken op het forum.

kawa11

Hm ff corrigeren. ;D Waar is de abs controller verbouwd ???

elianmars

thuur

Als je de contactsleutel ietsjes terugdraait (niet de motor uitzetten!) op het moment dat de lampjes branden, gaan ze dan uit?

Gr ???

kawa11

dank je elianmars voor de fotos.... en Thuur ik zal het ff proberen als de roffel weer op de oprit staat mn vrouw is er het weekend mee weg dank je wel voor de info ik houd jullie op de hoogte.grtn marcel