Airco uitbouwen

Gestart door Kizzy, 27-07-2009 11:42:10

Vorige topic - Volgende topic

Kizzy

Onlangs heb ik een bericht gelezen over het reviseren van de airco op het forum met fotoreportage en al. Wat er niet bij stond was hoe je de verschillende elementen uit elkaar neemt. Is dit met brutte kracht, simpel trekken of heb je speciale gereedschappen nodig?

thuur

Citaat van: Kizzy op 27-07-2009 11:42:10
Onlangs heb ik een bericht gelezen over het reviseren van de airco op het forum met fotoreportage en al. Wat er niet bij stond was hoe je de verschillende elementen uit elkaar neemt. Is dit met brutte kracht, simpel trekken of heb je speciale gereedschappen nodig?

Het zou erg veel schelen als je deze vraag stelt in het topic wat je hebt gelezen. Ik heb geen idee welk van de tientallen onderdelen je bedoelt..

Gr ???

Kizzy

het vervangen van de O-ringen van de leidingen onder de motorkap

Theostek

Ik denk dat Kizzy deze bedoelt thuur? http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,26501.30.html

Om dan toch maar ff antwoordt te geven, NEE dit gaat niet gepaard met brute kracht of simpel trekken, hier heb je springlock tool voor nodig.
Houdt het "Cool" airco is onze zorg en specialiteit.

Kizzy

kan iemand me zeggen waar ik deze tool vind en heb ik ook een gereedschap nodig om ze opnieuw aan elkaar te krijgen of lukt dit met dezelfde tool?

Theostek

De tool is alléén bestemd om te demonteren en niet voor het monteren.
Voor het monteren gebruik je verenigde (spier) kracht(en).

Houdt het "Cool" airco is onze zorg en specialiteit.

Kizzy

Dat wordt bestellen. Alvast hartelijken dank.