FF voorstellen: Ramses II

Gestart door Ramses II, 02-08-2009 16:01:05

Vorige topic - Volgende topic

Rogers XC 70 2000

akkerdjie..... wat een ontzettend mooie v70!

Welkom!

als ik zo lees wat je aan de jouwe gedaan hebt, denk ik dat je hier best wel wat kunt bijdragen aan ervaringstips (bijvoorbeeld over t awd-gedeelte).

innocenti

Citaat van: Ramses II op 02-08-2009 22:46:49
dank jullie allemaal!

@Eric: Wilde de ruiten idd ook nog blinderen maar zeikerd als ik ben vind ik t niet mooi staan als niet alle ruiten getint zijn... Hoeveel zou je de voorruit mogen tinten? :P

@Koenne: De enige test die ik gedaan heb is de brandstofgallerij met injectoren uit t spruitstuk getrokken en de brandstofpomp laten draaien. Geen drup brandstof. Ook blijft de druk gewoon goed op de gallerij staan. Binnenkort moet ie toch naar Fasttech voor de software dus ga ik daar de brandstofdrukken eens meten en eventueel de blauwe injectoren erin...  :eusa_think:

@The Saint: Daar is er al weer 1tje! ;D Ik hoop dat ik zo nu en dan ook mijn bijdrage kan leveren... Ik zal in iedr geval mn best doen. ;)

@ Fearless: Dat klopt aardig. Ik woon daar.  ;D

Zo dat weer een efficient berichtje  :P
Voor je teller hadden er dat dus ook 4 kunnen zijn ;)

Ramses II

Geeft niet. Doe ik er nu gewoon weer 1tje...  ;D

Ramses II

Voor die gene die nog benieuwd waren naar mijn start probleem.
Heb de blauwe injectoren er in gezet en t probleem is over. Er moet dus toch 1 van de witte lek zijn...   :eusa_think:
Ik ben benieuwd of het brandstofverbruik op mn boordcomputer nu nog gaat kloppen... Iemand ervaringen?