Die Walter toch

Gestart door Ben, 02-08-2009 20:46:30

Vorige topic - Volgende topic

Joris_Scholte

Maar om daarvoor nou een C30 te kopen.... :eusa_doh: :eusa_snooty: :eusa_naughty:

Ludo

Citaat van: VolvoMafia op 03-08-2009 11:25:27
Volvo is toch ook meer dan auto rijden of niet?

Ja, je moet eerst veel sleutelen wil je kunnen rijden...  ;D

btw, andere merken geven grote kortingen, en dan praat je over échte acties.
Denk dat potentiele klanten daar meer op happen.

Walter

die grote kortingen zijn er al, auto is 4 mille goedkoper geworden...

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Ben

Je gaat het bijna jammer vinden dat je geen C30 nodig hebt.

Joris_Scholte

Citaat van: Ben op 03-08-2009 16:51:39
Je gaat het bijna jammer vinden dat je geen C30 nodig hebt.
Neuh... 8)

Raf

en waar worden die dingen gemaakt? Ik zou het hilarisch vinden als blijkt dat dat in Gent zou zijn.  ;D

Raf
De gustibus non disputandum est!

M a r c

Citaat van: tackle op 03-08-2009 11:06:42
winst maken door investeren. Goeie zaak toch? De hoogtijdagen zijn voorbij, helaas voor den ondernemert, de tijden van de klant breken weer aan. Nix mis mee lijkt me

???

Ik weet niet hoor, maar als "de tijden van de klant weer aanbreken",,,,  dan wordt er toch uiteindelijk weer (meer) verkocht? Dus prima voor de ondernemert  ;D  En zonder ondernemers stond jij nou op het land je eigen graan te verbouwen of een koe te melken  ;)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Sbv

Citaat van: Raf op 04-08-2009 22:27:33
en waar worden die dingen gemaakt? Ik zou het hilarisch vinden als blijkt dat dat in Gent zou zijn.  ;D

Raf
Yep daar worden ze gemaakt

b0nkolok

Citaat van: M a r c op 04-08-2009 22:32:14
winst maken door investeren. Goeie zaak toch? De hoogtijdagen zijn voorbij, helaas voor den ondernemert, de tijden van de klant breken weer aan. Nix mis mee lijkt me

???

Ik weet niet hoor, maar als "de tijden van de klant weer aanbreken",,,,  dan wordt er toch uiteindelijk weer (meer) verkocht? Dus prima voor de ondernemert  ;D  En zonder ondernemers stond jij nou op het land je eigen graan te verbouwen of een koe te melken  ;)

Kijk, een ondernemer praat. Ieder die het risico aanvaardt zijn inkomen afhankelijk te maken van kopende klanten loopt het risico (te) weinig omzet te genereren om alle kosten te kunnen dekken en winst te zien. Verlies leidt al te vaak tot faillissementen (zie 2e kw. 2009). Vandaar het antwoord van Marc. Omzet is alles. Hopen op betere tijden staks, zoals alle bedrijven vurig bidden in deze tijd.
Laten we blijven kopen en investeren (als onze banken dat toelaten, de schemiele stakkerds), dan kruipt de economie omhoog. Meer vraag, meer productie! Vergeet dat niet.
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

Joris_Scholte

Citaat van: b0nkolok op 04-08-2009 22:44:11
???
Kijk, een ondernemer praat. Ieder die het risico aanvaardt zijn inkomen afhankelijk te maken van kopende klanten loopt het risico (te) weinig omzet te genereren om alle kosten te kunnen dekken en winst te zien. Verlies leidt al te vaak tot faillissementen (zie 2e kw. 2009). Vandaar het antwoord van Marc. Omzet is alles. Hopen op betere tijden staks, zoals alle bedrijven vurig bidden in deze tijd.
Laten we blijven kopen en investeren (als onze banken dat toelaten, de schemiele stakkerds), dan kruipt de economie omhoog. Meer vraag, meer productie! Vergeet dat niet.
Precies; crisis zit voornamelijk tussen de oren....

walter leever

Persoonlijk denk ik ook dat de superverkopen van auto's 2007/8 niet meer teruggaan komen er nog buiten gelaten dat er willens en wetens ieder jaar opnieuw ongeveer 150.000 auto's teveel gemaakt werden. :eusa_whistle:

Als ik terugdenk aan de laatste OndernemingsRaad die ik heb bijgewoond spraken ze over een herstel in 2013?(Yomanda?)Zoiets vind ik dan weer raar omdat ze voor die tijd nog geen jaar vooruit konden kijken :eusa_think:

Ook vind ik het apart(voorzichtig uitgedrukt)dat je bouwt in Gent en je ze kunt komen halen in Goteborg ;)

Laten we hopen dat de economie weer aantrekt,dan kunnen alle mensen die hun job zijn kwijtgeraakt weer aan de slag(vind ik nou weer belangrijker :eusa_silenced:)

Maar dit zal wel off-topic zijn :eusa_shifty:

Rayman

Citaat van: Joris_Scholte op 04-08-2009 22:51:06
Citaat van: b0nkolok op 04-08-2009 22:44:11
???
Precies; crisis zit voornamelijk tussen de oren....

Dat ligt er maar net aan op welke manieren we kopen en blijven investeren...::)

FLA

Citaat van: VolvoMafia op 03-08-2009 11:25:27Werd zaterdag ineens gebeld door een redacteur, geen idee dat dat zo snel zou gaan.

Wellicht omdat het een grote advertentie was op de site van deze Televaag-onderneming. Staat er nu niet meer op.

Raf

Citaat van: Sbv op 04-08-2009 22:34:38

Raf

is het dan niet een beetje onnozel dat zowel de koper als de auto naarZweden moeten verplaatst worden??? Misschien een ideetje om drie dagen Gent aan te bieden. Ook een heel mooie stad. en alles bijeen kost het zoveel niet! :D
De gustibus non disputandum est!

Walter

Citaat van: Raf op 05-08-2009 13:47:21
Citaat van: Sbv op 04-08-2009 22:34:38

Raf

is het dan niet een beetje onnozel dat zowel de koper als de auto naarZweden moeten verplaatst worden??? Misschien een ideetje om drie dagen Gent aan te bieden. Ook een heel mooie stad. en alles bijeen kost het zoveel niet! :D

:eusa_shhh:

je hebt helemaal gelijk, dat was ook het eerste wat ik zei. Maar het blijft een leuke actie, een soort Volvo inburgeringscursus  ;D

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937