S70-AWD : Kijken naar de achterbumper

Gestart door Misha, 03-08-2009 15:15:12

Vorige topic - Volgende topic

reneetje

Ik moet nog ergens zo´n kapje hebben liggen , maar dan de dichte uitvoering.

Kwam van een R AWD , als ik je er een plezier mee kan doen..................... :D
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

)()()sT

Ik heb ook even gezocht en heb 2 verschillende soorten kapjes liggen  :eusa_eh:

- 9484490: partname FRAME, L.H. (links??)
- 9169283: partname RIM, R.H. (rechts??)

De door jou al genoemde 9169283 is helemaal "dicht" aan de zijkant, de ander heeft 2 gaatjes om een bout doorheen te draaien. Ook zijn de nokjes om hem vast te klikken aan een bumper anders.
Ik heb geen Vadis hier dus kan niet op art. nummers zoeken.... Ik dacht in eerste instantie dus links en rechts...

Foto's, links 9484490 en rechts 9169283:

De vorm van het bumperverloop is bij beide hetzelfde; ze passen ook gewoon op de FWD bumpert.

Edit: foto veranderd....

)()()sT

En Misha, ben je al wat wijzer?
Ik zit net eindelijk eens even de partnummers te bekijken in Vadis, de nummers kloppen met hetgeen ik genoemd heb.

Ik zou dus de goede onderdelen hebben liggen. Kan iemand mij dan vertellen waarom het kapjes voor de rechter kant bevestigd zou moeten worden met een bout?
Hebben alle AWD's dit aan de rechter kant?

)()()sT

Kan iemand met een V70 AWD eens kijken voor mij  ???
Ik vraag me nog steeds af waarom er in het zogenaamde rechter kapje een boutgat zit.

Laserblue

Citaat van: )()()sT op 20-09-2009 10:56:28
Ik vraag me nog steeds af waarom er in het zogenaamde rechter kapje een boutgat zit.

dat is geen boutgat ;)
daar gaat een kunststof borgpen door
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

elianmars

Citaat van: Laserblue op 20-09-2009 15:00:20
Citaat van: )()()sT op 20-09-2009 10:56:28

dat is geen boutgat ;)
daar gaat een kunststof borgpen door

Nee hoor, een plastic nagel  :P

Nummertje 4  ;D

)()()sT

Aha  :eusa_doh:
Inderdaad niet op gelet... ik dacht eigenlijk dat dat plaatje bij de "dichte" kap hoorde die er standaard op zit.
Hubert: heb jij bij je linker kap ook die nagel erinzitten?

Laserblue

Citaat van: )()()sT op 21-09-2009 10:07:37
Aha  :eusa_doh:
Inderdaad niet op gelet... ik dacht eigenlijk dat dat plaatje bij de "dichte" kap hoorde die er standaard op zit.
Hubert: heb jij bij je linker kap ook die nagel erinzitten?

eehhhh  :eusa_think:

ja links wel, rechts is geklemd  ;)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

c70cabrio

He hallo. Dit zijn de juiste kapjes om de bumper mee om te bouwen naar 2 eindstukken. Heb je de kapjes al lang? Ik kon het kapje met de "gaatjes niet meer bestellen! Niet meer leverbaar zeiden ze. Je moet alleen 2 gaatjes boren in de bumper links achter, deze zaten er niet in. Er moeten van die drukkers in met een borg pennetje. Dus als je de bumper wil aanpassen heb je altijd 2 verschillende kapjes nodig zoals die afgebeeld zijn je foto (die in de grondverf). [Succes!!!!!quote author=)()()sT link=topic=35346.msg721053#msg721053 date=1253436988]
[/quote]