Actie Rica-chips!!!!!!

Gestart door Zippo, 02-12-2003 23:38:28

Vorige topic - Volgende topic

s©ub@

Citaat van: Raf op 11-12-2003 21:28:49volgens mij 1 van de grote talenten van Scub@  ;)
Citaat van: scub@ op 09-12-2003 23:17:56
ik heb voor as dinsdag een afspraak staan met de V70tdi (classic)...

fijn... nou heb ik het weer gedaan  :-\ ;D

waarschijnlijk de reden dat de tdi gechipt gaat worden bij rica is dat ik meteen ook een afspraak voor de T5 heb gemaakt...

dus: twee auto's brengen, twee maal korting zullen we maar zeggen...  ;)
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

Peth©oni

Citaat van: Raf op 11-12-2003 21:28:49
wat is nu eigenlijk de zever hier?

een zaak beslist enkele waren goedkoop op de markt te brengen onder de vorm van een kerstactie.

de zaakvoerder doet in zijn zaak wat hij wil. vindt hij dat je er stom uitziet dan vraagt hij het dubbele. lijk je in zijn ogen tof dan is het de helft. wie kan hem dat verbieden.
het is dan aan de klant om het dubbele te reduceren tot de de helft door een stevige portie mond-gymnastiek.
een telefoontje is dan helemaal niet genoeg. oog in oog, en man tot man bereik je volgens mij het meest.

Rica doet een actie voor Volvo 850 club-leden met een Volvo 850.

als er iemand met een V70 dan ook een korting krijgt dan staat dat volledig los van die clubkorting.
en als de klant het goed kan uitleggen dan lukt dat ook al wel eens.

volgens mij 1 van de grote talenten van Scub@  ;)
Citaat van: scub@ op 09-12-2003 23:17:56
ik heb voor as dinsdag een afspraak staan met de V70tdi (classic)...

Raf

Precies RAF, jij snapt het ook heel goed. Jezelf niet profileren maar gewoon lekker jezelf zijn en dan kan het allemaal best goed komen....  ;)

En..... RICA rulezzzzz  :-*

LekkeRRRR

't Duurt nog wel even voordat ik die grijns van mijn gezicht kwijt ben......

Vergeten te vragen vanmiddag; wellicht weet iemand het hier, is het dezelfde software die gebruikt wordt voor de T5R en de R?
'k Had het met Jochen erover en we concludeerden dezelfde eigenschappen....

jan

Johann

Is niet 't zelfde omdat de 850R andere injecteurs heeft.
et komt wel op 't zelfde neer maar is dus wel speciaal voor de R gemaakt.
Ik heb in mijn 850T5 ook 850R software zitten en met de standaard injecteurs gaat ie dan op z'n bek. Heb er R injecteurs in gezet en nu is 't goed.

Is dus wel nog gelukt vanmiddag? ;)

LekkeRRRR

Citaat van: Johann op 12-12-2003 22:15:50
Is dus wel nog gelukt vanmiddag? ;)

'k Wilde alleen even een afspraakje maken maar 't was toch rustig... ;)

Andere software, doch dan toch nog wel de zelfde eigenschappen? Hij pakt veel sneller op en rond de 100 veel meer duw in de rug. Helemaal niet zenuwachtig; gewoon weer een 'andere auto'  :D

Leuk: 'Soldeer je 'm nu ook weer vast; niet in een socket of zo?' - 'Die wil jij er toch nooit weer uit hebben!'

'k Denk dat hij gelijk heeft  ;)

jan