Lager koelfan versleten. UPDATE: inmiddels doorgebrand!

Gestart door Joeri, 05-08-2009 08:58:10

Vorige topic - Volgende topic

Joeri

Gisteren geconstateerd dat de koelfan behoorlijk wat speling heeft en dat hij herrie maakt op het lager als hij draait.  :-\

Nu kan ik de hele koelfan vervangen natuurlijk maar zijn er ook mogelijkheden om alleen het lager te vervangen/repareren?  8)
Travel is the only thing you buy that makes you richer.

Joeri

Jemig, heb ik dat. Zoals al verwacht is de koelfan er nu mee opgehouden. Stinken, rook en geknetter  :o GRRR, Heb de stekkers uit het relais getrokken en een zwarte stekker losgemaakt.... Nou op zoek naar een nieuwe....

Kan ik er nog veilig mee rijden, de temperatuurmeter in de gaten houdend? En ik neem aan dat ik de airco nu beter uit laat?  :eusa_think:
Travel is the only thing you buy that makes you richer.

elmarconi

Citaat van: Joeri op 07-08-2009 19:18:26
Kan ik er nog veilig mee rijden, de temperatuurmeter in de gaten houdend? En ik neem aan dat ik de airco nu beter uit laat?  :eusa_think:

Niet te veel planken, vermijd stadsverkeer en files, geen airco en evt. interieurkachel aan.
Dan zou ik het wel durven.
--
Autogas Inside . . .

thuur

Citaat van: elmarconi op 07-08-2009 22:53:29
Citaat van: Joeri op 07-08-2009 19:18:26

Niet te veel planken, vermijd stadsverkeer en files, geen airco en evt. interieurkachel aan.
Dan zou ik het wel durven.

Als je een manier weet om stadsverkeer en files te mijden kun je rijk worden!

Gr :D

elmarconi

Citaat van: thuur op 07-08-2009 23:37:18

Als je een manier weet om stadsverkeer en files te mijden kun je rijk worden!

s'nachts rijden:   ;)  bankrekeningnr: ....
--
Autogas Inside . . .