aBBel leest ook mee.

Gestart door aBBel P155 SW, 05-08-2009 12:25:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

aBBel P155 SW

Goedendag allemaal,

Ik ben op dit forum geattendeerd door een goed vriend van mij Bassie Hij rijdt een mooie blauwe 850 en ik vind het dus wel interessant om ook wat bij te lezen over het reilen en zeilen van deze auto.
Zelf rijdt ik en Nissan Primera, maar dat terzijde ieder zijn meug zeg maar LOL

Ik hoop een veel info te sponzen hier en misschien kan ik jullie soms ook nog wel eens wat wijsmaken.

gr bb

bassie81

Hey Billy Bob,

Welkom jongen, hoe is het nou met je...?

mehn

Citaat van: aBBel P155 SW op 05-08-2009 12:25:41
Zelf rijdt ik en Nissan Primera, maar dat terzijde ieder zijn meug zeg maar LOL

Dat reed ik ook voordat ik een 850 kocht, dus kijk maar uit :evil:

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

FGG

Welkom op 't Forum, BB.

Ik ga maar niet vragen om foto's van de Primula.  :eusa_snooty:

;D

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

aBBel P155 SW

LOL zo heeft elk forum wel weer een bijnaam voor andere auto's. Maar het wagentje staat voor een 100% respray bij de spuiter. Dus foto's zijn altijd 'oude foto's' Rijdt trouwens regelmatig in Volvo dus ken het merk en waardeer de bouwkwaliteit en veiligheid dan ook heel erg. Oh ja het vermogen van een 2.5T en een D5 is ook wel lekker.

gr bb

Turbobiker

Nou, een Primera met een Nismo pakketje, een 2-liter blokje met turbo of zo, niet echt oninteressant...


Welkom hier, en laat je langzaam overtuigen ;D
De Tussenpaus

FGG

Citaat van: Turbobiker op 05-08-2009 13:26:15
Nou, een Primera met een Nismo pakketje, een 2-liter blokje met turbo of zo, niet echt oninteressant...

Daar merk je op de foto niets van.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

aBBel P155 SW

Klinkt erg aanlokkelijk en die optie heeft zeker de revu gepasseerd. Ik hou er alleen van om een motorblok zoveel mogelijk OEM te laten. Volvo heeft dat gewoon veel beter begrepen die brengen gewoon een OEM snelle versie van elk model uit. Alles is lekker op elkaar afgestemd en loopt mooi, geen gezeik tot je meer wilt.
De primera is gestopt bij 150pk in Europa dan. In Japan koop je ze met 175pk (1.6) 197pk (2.0cvt) en 204pk (2.0 6sp). Er rijden in mijn club mensen met aftermarket turbo blokken rond met 300+ pk. Blijft ook allemaal heel maar kost een hoop geld en onderhoud. Ik zeg altijd maar; "Als je sneller wilt moet je een snellere auto kopen" Vandaar dat Nissan dus de 350Z etc heeft gemaakt. Alleen weer lastig om daar een kinderwagen in te vrotten. Anyway luxeprobleem dus.

gr bb

bassie81

#8
Citaat van: aBBel P155 SW op 05-08-2009 13:52:14
Klinkt erg aanlokkelijk en die optie heeft zeker de revu gepasseerd. Ik hou er alleen van om een motorblok zoveel mogelijk OEM te laten. Volvo heeft dat gewoon veel beter begrepen die brengen gewoon een OEM snelle versie van elk model uit. Alles is lekker op elkaar afgestemd en loopt mooi, geen gezeik tot je meer wilt.
De primera is gestopt bij 150pk in Europa dan. In Japan koop je ze met 175pk (1.6) 197pk (2.0cvt) en 204pk (2.0 6sp). Er rijden in mijn club mensen met aftermarket turbo blokken rond met 300+ pk. Blijft ook allemaal heel maar kost een hoop geld en onderhoud. Ik zeg altijd maar; "Als je sneller wilt moet je een snellere auto kopen" Vandaar dat Nissan dus de 350Z etc heeft gemaakt. Alleen weer lastig om daar een kinderwagen in te vrotten. Anyway luxeprobleem dus.

gr bb

JIJ? OEM???  :eusa_silenced:

aBBel P155 SW

Motorisch toch wel? bijna dan.

g bb

Turbobiker

Citaat van: aBBel P155 SW op 05-08-2009 13:52:14
Klinkt erg aanlokkelijk en die optie heeft zeker de revu gepasseerd. Ik hou er alleen van om een motorblok zoveel mogelijk OEM te laten. Volvo heeft dat gewoon veel beter begrepen die brengen gewoon een OEM snelle versie van elk model uit. Alles is lekker op elkaar afgestemd en loopt mooi, geen gezeik tot je meer wilt.
De primera is gestopt bij 150pk in Europa dan. In Japan koop je ze met 175pk (1.6) 197pk (2.0cvt) en 204pk (2.0 6sp). Er rijden in mijn club mensen met aftermarket turbo blokken rond met 300+ pk. Blijft ook allemaal heel maar kost een hoop geld en onderhoud. Ik zeg altijd maar; "Als je sneller wilt moet je een snellere auto kopen" Vandaar dat Nissan dus de 350Z etc heeft gemaakt. Alleen weer lastig om daar een kinderwagen in te vrotten. Anyway luxeprobleem dus.

gr bb

Klinkt alsof het tijd is voor een Estate met 350pk... ;)
De Tussenpaus