LCD schermen in de hoofdsteunen

Gestart door BobbyV70, 30-12-2009 01:38:43

Vorige topic - Volgende topic

BobbyV70

Heeft iemand enog idee of het mogelijk is om LCD schermen in de hoofdsteunen te monteren van een V70 bj '98 ?

alvast bedankt  :eusa_whistle:

-D©©©L-

Citaat van: BobbyV70 op 30-12-2009 01:38:43
Heeft iemand enog idee of het mogelijk is om LCD schermen in de hoofdsteunen te monteren van een V70 bj '98 ?

alvast bedankt  :eusa_whistle:

even gezocht op "schermen hoofdsteunen", en jawel:
Citaat van: Esveldt op 16-12-2007 21:41:55
De DVD schermen in de hoofdsteunen.

;)

francois

vraag paul eens (hoofd steunen)

bastiaan arissen

BobbyV70

:eusa_clap: top. bedank jongens, nu alleen de hamvraag: ik krijg met geen mogelijkheid de hoofdsteunen los van mijn stoelen! iemand een idee??   ???

elmarconi

Staat ook ergens in de eerder genoemde Esveldt thread.
--
Autogas Inside . . .

Jeff

Citaat van: Esveldt op 28-05-2007 11:38:21
Ongeveer 12 cm recht onder de steunen, linker- en rechterpoot, zit een drukpunt deze indrukken en de steun omhoog duwen.

Ik deed eerst de ene poot een 1 cm en dan de ander en vervolgens tegelijkertijd de hele steun.

Soms gaat het heeeeeeel makkelijk, dat had ik een keer op de sloop, maar soms oh oh oh wat een tering werk. Ben er wel een kwartier mee bezig geweest.

Pas wel op dat je ook weer niet te hard drukt als je boos wordt wat het is wel plastic waarop je zit te drukken.

http://members.home.nl/p.esveldt/emicons/elkrolleyes.gif

Suc6 man! ;)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

BobbyV70

Sorry, ik was weer eens lui en heb niet verder gekeken dan mijn neus lang was.  :eusa_liar:
Ik weet nu hoe ik moet doen allemaal.  :eusa_think:

thanx  :eusa_hand:

cas

zag demo modellen bij dealer in zoetermeer, misschien dat dat interessanter is dan 33,5 zondagen eraan besteden :-)  de hoofdsteunen zijn volgens mij hetzelfde als die in jouw v70. ze leken iig heel erg op die van mijn 850. of zijn de steunen van de huidige v70 afwijkend?
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

tackle

demomodellen in sweetlake...automedon? Moet je Mitchelli effe vragen.