(te) laag stationair na vervangen accu??

Gestart door Mona850, 08-08-2009 14:34:29

Vorige topic - Volgende topic

Mona850

Van de week wilde de volvo slecht starten (hoorde ik vanmorgen van de vrouw  :eusa_silenced:), en vanmorgen was het niet veel beter.

Even gemeten en alles leek op de accu te wijzen. Even langs furness in A'dam gereden en diagnose was: accu defect.

Nieuwe accu erin en klaar (prima service, zo op de zaterdag om half een, een uur werkplaats dicht). Starten is weer prima, maar nu loopt hij te langzaam stationair (loopt nog wel, maar trilt hevig). Dat deed hij voor de accuwissel echt niet: prima stationair

Dus: voor accuwissel geen enkel probleem met stationair toerental, daarna opeens laag??

Is dit het standaard verhaal van LMM schoonmaken (maar waarom 'opeens' problemen), of is er iets anders aan de hand?

Alvast bedankt voor de tips

V70geRwin

Niet per ongeluk tegen het stekkertje van de stationair regelaar aangekomen zodat die nu niet helemaal meer goed contact maakt?

Mona850

CiteerNiet per ongeluk tegen het stekkertje van de stationair regelaar aangekomen zodat die nu niet helemaal meer goed contact maakt?

Welke stekker is dat precies? De monteur van Furness heeft de accu geplaatst, daarom weet ik niet of er iets is veranderd of geraakt. Lijkt mij dat de monteurs weten wat zij doen...

Voor de duidelijkheid, heb zelf nog niet aan de LMM gezeten