hier is ie dan na bijna 3 jaar

Gestart door VELTMAN, 10-08-2009 19:53:11

Vorige topic - Volgende topic

VELTMAN

Ik kijk al wat langer op dit forum dan 3 jaar maar ik zal me nu maar eens voorstellen "met auto"  Ik ben Rob woon in Nijmegen met vriendin en zoontje van 10jaar. Absoluut autogek op alle gebieden. Zelf 6 jaar rally's gereden op redelijk professioneel niveau met sponsors. Grote fanaat van formule 1 en alle het overige op autosport gebied. Laatst even de vrijwaringen zitten tellen: inmiddels in 30 jaar zon 58 auto's gehad maar zal ongetwijfeld wel een vrijwaringkje missen. Echt van alles gehad. Begonnen met een Triumph Dolomite Sprint. Geweldige auto.

Naast Volvo een groot liefhebber van lekker foute amerikaanse auto"s :eusa_dance: Hoe fouter hoe beter: Een Hummer of een Dodge Charger met zo'n fantastische roffelende V8 geweldig, echt auto's met ballen :evil:

Maar goed, vreemde combinatie zul je zeggen Volvo en een Hummer. Nee hoor het is net als muziek ik hou van klassiek tot een vet hard nummer van de  FOO FIGHTERS of een goed nummer van ARMIN VAN BUREN als er maar een "soul" in zit.

Momenteel rijd ik in een S70 2.5T automaat. Heerlijke auto maar gelijk maar even gezegd hij is te koop dus voor de liefhebber laat je horen ! Zo hier laat ik het maar even bij. Zie en spreek jullie wel weer een keer

FGG

Welkom op 't Forum, Rob.

Mooie S70 met een super motor. Maar waarom nu voorstellen als ie te koop staat?

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

VELTMAN

Klopt is in principe raar natuurlijk maar ik had nooit geen zin om me te verdiepen in hoe een foto geplaatst moest worden vandaar :azn: dat heb ik nu dus wel gedaan, en voorstellen met een foto is toch wat leuker.

Maar maak je geen zorgen de volgende auto wordt weer een Volvo. Wil nu een station hebben en moet meer gaan rijden dus ga op zoek naar LPG of een zonder en LPG inbouwen

groetjes

Ben

Ik zou een Estate nemen Rob. Station is van de NS, die krijg je vast niet mee :)

VELTMAN

Kijk nou gaat ie leuk worden een echt onderonsje van puristen ;D Maar jehebt helemaal gelijk Ben, bij Volvo heet dat gewoon Estate

wepster

welkom rob
laat me raden je bent toch niet van de familie veltman die bij een bekende daf dealert werken hier in het zuiden en met saxotjes rijden of wel ;D
die hebben zelfs een 850 om hun autotjes me te vervoeren buiten de grote bus  :eusa_whistle:

VELTMAN

Nee geen familie voor zo ver ik weet. Maar dat zegt niets. De vrouw van mijn broer werd laatst benaderd door een mevrouw die na 6 jaar zoeken er achter was gekomen dat ze familie van elkaar waren. Beide families hebben elkaar laatst ontmoet en dat klikte geweldig.......

Easterboy

Welkom!

Toevallig,... gisteren heb ik deze auto nog gezien op het internet.
Erg mooie kleur!