Achterste zijruit vervangen

Gestart door Arjanestate, 13-08-2009 14:08:10

Vorige topic - Volgende topic

Arjanestate

Ik wil mijn achterste zijruit van mijn 855 vervangen, hoe vrvang je die? Hoe zit dat gemonteerd, iemand ervaring?
gr. Arjan
854 T-5 ROOD 1994

elianmars

Da's geen fijn klusje. Die ruit zit gelijmd.

Ewout Schalkwijk

Ff draadje weer oppakken....

Is er een handleiding voor? Heb je speciaal gereedschap nodig? En hoe lijm je het weer vast? Speciale lijmen?
Wie helpt me op weg. Ik kan namelijk een setje getinte ruiten van de sloop halen. De achterste links en rechts en de achterruit.

Ewout
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Thijssie!

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 12-05-2010 11:45:39
kan namelijk een setje getinte ruiten van de sloop halen.

Kan je dan niet beter met wat folie aan de gang gaan?

thuur

Die sloopruiten zijn ook vast be-folied.

Gr ;)

Thijssie!

Citaat van: thuur op 12-05-2010 12:31:25
Die sloopruiten zijn ook vast be-folied.

Gr ;)

Wat een woord ;D

Ewout Schalkwijk

Hmmm, ik dacht dat die ruiten standaard getint glas hadden vanuit de fabriek. Als er maar niet van die lelijke luchtbelletjes in zitten :evil:.
Dus ruiten maar laten zitten en op zoek naar een bedrijf wat folie plakt....

Ewout
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Turbo-Geek

Ze zijn idd af fabriek getint, oftewel die groene gloed en that's it.
Alles wat donkerder is is gewoon met folie gedaan, coating is heel onwaarschijnlijk.
Ik zou het professioneel laten plakken ipv te gaan lopen klooien met het verwijderen van een raam wat prima zit.

Luchtbelletjes heb je alleen bij amateurs en goedkope folie, gewoon ff door een pro laten doen.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Ewout Schalkwijk

Zo ga ik het doen! bedankt voor de tips. Die ruiten blijven lekker waar ze zijn.

Ewøut