Chrome wielbouten

Gestart door thijsvanderplas, 14-08-2009 14:22:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

thijsvanderplas

Waar kan ik chrome wielbouten kopen die geschikt zijn om mijn titans op mijn 850 te zetten. :eusa_think:

Kan ze bij de dealer bestellen maar dan kosten ze ongeveer 7,50 ex per stuk. :o



-D©©©L-

Verchroomde wielbouten ?

Je moeten hier wel ergens tussen staan: http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,14543.0.html

Zoek je echt nieuwe ?

thijsvanderplas

Ja,heb mijn titans opgeknapt en laten spuiten dus wel zo mooi als de bouten ook weer netjes zijn.

Ik ga even zoeken 

bedankt.

breakman

Citaat van: thijsvanderplas op 14-08-2009 14:22:53
Waar kan ik chrome wielbouten kopen die geschikt zijn om mijn titans op mijn 850 te zetten. :eusa_think:

Kan ze bij de dealer bestellen maar dan kosten ze ongeveer 7,50 ex per stuk. :o




bij mijn dealer waren ze maar 4,96 ex  :eusa_think:

thijsvanderplas

Dat ga ik ze even melden  ;D

bedankt

breakman

was wel in België moet ik erbij vermelden ! ACL in Hasselt

Turbo-Geek

Dit zijn nou eens dingen waar we een Groupbuy voor moeten doen.
Uiteindelijk roesten ze toch en om ze te vervangen voor de reguliere prijzen is kostbaar.

Ik heb ze zelf ook nodig.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

thijsj

Citaat van: Turbo-Geek op 17-08-2009 07:57:43
Dit zijn nou eens dingen waar we een Groupbuy voor moeten doen.
Uiteindelijk roesten ze toch en om ze te vervangen voor de reguliere prijzen is kostbaar.

Ik heb ze zelf ook nodig.
Ik ben ook wel geinteresseerd. Deze Britse ebayer heb ik derhalve om een quote gevraagd voor prijzen bij grotere aantallen. Ik dacht dat voor een 850 de 28mm(schroefdraad!) versie nodig was. Ik heb het eens opgemeten en een foto gemaakt, maar die ben ik kwijt. Dus Partno. SB34, dacht ik. Dan hebben ze een kop van 17mm en een vaste 'kraag' i.p.v. een losse ring.

Turbo-Geek

Citaat van: thijsj op 18-08-2009 17:37:39
Citaat van: Turbo-Geek op 17-08-2009 07:57:43
Dit zijn nou eens dingen waar we een Groupbuy voor moeten doen.
Uiteindelijk roesten ze toch en om ze te vervangen voor de reguliere prijzen is kostbaar.

Ik heb ze zelf ook nodig.
Ik ben ook wel geinteresseerd. Deze Britse ebayer heb ik derhalve om een quote gevraagd voor prijzen bij grotere aantallen. Ik dacht dat voor een 850 de 28mm(schroefdraad!) versie nodig was. Ik heb het eens opgemeten en een foto gemaakt, maar die ben ik kwijt. Dus Partno. SB34, dacht ik. Dan hebben ze een kop van 17mm en een vaste 'kraag' i.p.v. een losse ring.

Ben benieuwd of die prijzen nog beter kunnen bij grote aantallen, ben benieuwd naar zijn reaktie !
Ik doe iig mee met een Bulk aankoop.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Ludo

Citaat van: thijsj op 18-08-2009 17:37:39
Ik ben ook wel geinteresseerd. Deze Britse ebayer heb ik derhalve om een quote gevraagd voor prijzen bij grotere aantallen.

Let je wel even op?.
Deze aangeboden bouten passen niet op een 850.
De draad moet zijn M12x1,75, 28mm en kopmaat 19.

thijsj

Kijk daar heb ik/hebben we wat aan ;) Ff verder zoeken dus ;)

Turbo-Geek

Ik zal alvast een kijken of er animo is voor een Group Purchase.
Er zijn vast meer mensen die ze willen vervangen want het roesten ervan is iets wat uiteindelijk gewoon gebeurt en als je dan 16 stuks (1x slotbout per wiel) moet bekostigen tegen reguliere dealer kosten is wat minder grappig.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

thijsj

Een mailtje terug gehad van bovenstaande Ebayer. Hij vermeld dat ze ook bouten hebben 'speciaal voor de 850', d.w.z. 12x1.75, 28mm schroefdraad (60° ???) en een kop van 19mm. (link)
Er staat ook dat bij een minimum order van 50 stuks (bouten gaan nog steeds per stuk) dat er 25% van de prijs af kan. De onderstaande quote vermeld nog wat over verzendkosten.

CiteerWe could possibly do some sort of volume discount on a mail order basis at the shop but it would depend on the quantities bought at any one time it would have to be a minimum order of 50 and we could go say 25% off. With regard to shipping a set of 20 x SB34 would cost £11.50 by standard air mail small packet rate (maximum insurance limit is £39 & no tracking). or £15 by Airsure (Max insurance £39 but with tracking). Or I can send via our carrier any quantity up to a weight limit of 30kg for £25 insured & tracked. We do a comprehensive range for the Volvos including a 12 x 1.75mm - 28mm long bolt for the 850's & locking bolts to match.
link naar website fabrikant, Part no. SB65

Een set van 20 zou dan £37,5 oftewel ~€40 excl. verzenden gaan kosten.

Turbo-Geek

Set van 20 maar ik neem aan dat de meesten 16 willen omdat je vaak sloten gebruikt dus 4x4=16.
Prima prijs opzich  :eusa_clap:

Heb al een post gedaan vwb Groupbuy en voor zover ik weet zijn we met zijn 3'en.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

thijsj

Dan is het denk ik handiger om de topics te combineren
*kijkt moderators lief aan*

Een set van 16 gaat trouwens dan £30 oftewel ~€32 excl. verzenden kosten. En als nickk en jij beiden 16 en ik 20 bouten nodig heb, dan zitten we al boven het minimum van 50st. :eusa_dance: